![]() |
even de techniek van thepiano, gc, ... toepassen
rex maakte ooit een affiche met een bezem op harry potter vliegt met een bezem bewijs is er dus harry potter is dus een rexist :mrgreen: (tegendraad bedankt voor de tip) |
Daar is geen speld tussen te krijgen Jean.
|
Citaat:
|
Citaat:
thepiano zegt dat vlaams blok nazi's zijn een van zijn zogezegde reden is het feit dat rex een bezem genruikte en dat vlaams blok dat ook eens heeft gebruikt dus iedere persoon die zijn huis met een bezem poetst, zijn nazi's volgens thepiano |
Ook es proberen.
Ik lach om grappige dingen. Om deze topic heb ik niet gelachen. Hee, ja, het werkt. |
Citaat:
|
..en dus de topic grappig maakt.
|
Met diezelfde bezem heeft men al een vloer gekeerd. Een vloer die op de grond lag.
Ik vind dat we de aarde maar moeten opblazen. |
De bezem keert de vloer.
De vloer ligt op de grond. De grond is gemaakt van aarde. In de aarde groeit een boom. Aan die boom hangen appels. Wie lult verder mee? :lol: |
Citaat:
ik stem voor de eerste keer vlaamsblok ... |
Al wie zijn foto op een verkiezingsaffiche staan heeft, daar zou je dus eigenlijk niet op mogen stemmen.
Plezante theorie ! |
Citaat:
|
Citaat:
Je hebt het niet door: De VB-ers staan op de foto van verkiezingsaffiches en de VB vzw's zijn veroordeeld, dus volgens de veralgemeningstheorie zijn dus alle foto's op verkiezingsaffiches foto's van racisten. En de kandidaten kiezen ook hoor ! |
Citaat:
Op de brandstapel (dan is iedereen content)! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be