![]() |
woensdagavond 24 augustus: Elke partij heeft haar standpunt nog eens gezegd.
De standpunten over de bevoegdheidsopdrachten hé.
Die waren nog niet goed genoeg gekend van mekaar. Verdorie, had de roi de Laeken niet gezegd dat het dringend was ? Verder werd nogmaals meegedeeld aan de pers dat het over 17.3 miljard zou gaan. Weten de francofwieten nu nog niet dat de grootte van het bedrag geen bal kan schelen voor de Vlamingen. Bevoegdheden over de centen, daar gaat het over. Hefbomen in schoon Vlaams. Gene vette, mijn gedacht. http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110824_118 Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sfeer is good.
|
Citaat:
:lol: |
Dat ze allemaal eens één na één het lichtend voorbeeld van Vervotje volgen en het aftrappen. We hebben genoeg betaald voor die zeveraars. Ze kunnen het gewoon niet.
|
Citaat:
|
De B.U.B. heeft nog niet aan die tafel mogen zitten. Dat zou veel veranderen. Geen gezever meer. België unitair.
|
Citaat:
|
Daar zegt u zoiets.
|
Citaat:
Het zullen zeker allemaal Vlaams-nationalisten zijn :roll: |
Een regeerakkoord tegen de feestdag van de Franstalige gemeenschap zou toch best een cynische grap zijn zeker?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Morgen gaat men de hele dag onderhandelen over BHV, ik hoop dat dit de definitieve breuk gaat opleveren.
|
Citaat:
Niet dus,op vrijdag gaat het opnieuw over de financiëringswet in plaats van over B-H-V.... De vertragingsacties zijn dus al duidelijk gestart... En Wouterke zat erbij en keek ernaar terwijl hij wéér eens gerold wordt...:roll::roll: Citaat:
Citaat:
Tegen morgenavond wordt dit ook op diezelfde baan geschoven en staat Woutertje nagenoeg hélemaal in zijn blootje...:lol::lol: http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...ag-voort.dhtml |
Citaat:
Volgens mij wil Di Rupo BHV zo lang mogelijk uitstellen zodat ze met de rest wel akkoord gaan. En als BHV niet lukt dan maakt dat toch niet meer uit, ze hebben de buit dan inmiddels al binnnen.:roll: Trouwens, een bhv akkoord tegen tegen september halen ze zeker niet meer. Misschien kan Leterme al beginnen met de begroting?? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be