![]() |
De gemiste kans van de NVA
Beste mensen
Wat is de reden dat de NVA geen coalitie heeft gevormd met de VB Ik ben daar natuurlijk tegen maar indien de NVA dit had gedaan dan had de NVA samen met VB 45 % va de stemmen Wat is de reden dat in Nederland de VVD wel een coalitie heeft gevormd met de PVV en niemand klapt er nu over terwijl in Belgie is het gewoon taboe wat is de reden? Is er een reden? Is er een cultuurverschil tussen Nederland en Belgie??? Indien de NVA dit wel had gedaan dan was er denk ik een zware revolutie uitgebarsten Wat is de reden dat FDF die zwaar racistisch zijn wel mee mogen in verschillende coalities enzo terwijl Vlaams Belang niet? Kan iemand mij een antwoord geven Ik ben natuurlijk tegen maar dit vroeg ik mij af |
Waarom ben je tegen ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.politiek.net/hermes/7131 Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://vlaamsbelangvlaamsparlement.org/8/10 Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat zou de meerwaarde zijn van een coalitie tusse de N-VA en het VB (als ze al een meerderheid zouden behalen). |
Citaat:
Zijn hand? |
Citaat:
|
N-VA heeft ervsinds de oprichting net alles aan gedaan om zich te distantiëren van het VB. Zoals De Wever ooit zei: 'De N-VA en het VB streven beiden naar een onafhankelijk Vlaanderen, en verder stopt elke vergelijking'. Een coalitie met bijvoorbeeld CD&V is net veel logischer dan met het VB, omdat er meer raakvlakken zijn.
|
Citaat:
|
|
FDF en Vlaams Belang zijn twee racistische partijen. Wat het Vlaams Belang zegt over het FDF, klopt natuurlijk voor 100%. Maar dan moet het consequent zijn en eens overal waar FDF het over Vlamingen heeft, vervangen door moslims. En dan gaat men zien dat het bekomen resultaat nog vrij gematigd is t.o.v. de VB-propaganda. Het is dus de pot die de ketel verwijt dat hij zwart ziet.
|
Citaat:
Maar inderdaad, wanneer het over integratie gaat, vormen moslims de moeilijkste groep, daar heeft u een punt. |
FDF is niet bepaald een voorbeeld over wat integratie zou moeten zijn. Kom maar eens in de Vlaamse rand kijken. Puur racisme in zijn ergste vorm. Maar wij Vlamingen zitten in een te verwaarlozen taalgroep.(las ik toch op een affiche bij een anti-Vlaamse betoging, georganiseerd door de kleinzoon van een prominent PVV-politicus.)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be