Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   BUB aan kon.familie ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=15942)

FT 11 juni 2004 13:17

Heeft de BUB folders bezorgt aan de koninklijke familie, daar zijn zeker nog stemmen te rapen voor hun.

Lesane 11 juni 2004 13:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FT
Heeft de BUB folders bezorgt aan de koninklijke familie, daar zijn zeker nog stemmen te rapen voor hun.

Even een voorspelbaar antwoord geven...

En zoals die kweken zit er daar een serieuze toekomst in voor de BUB.

Pelgrim 11 juni 2004 14:50

:rofl:

Nello 12 juni 2004 13:35

na ons voorstel aan prins Laurent zijn we overtuigd dat de KF ons kent. Echter, ook voor hen staat het vrij te stemmen op wie ze zelf verkiezen.

camaris 12 juni 2004 14:18

Hoe, de koninklijke familie krijgt wel folderkes van de BUB, en wij hebben er geen in ons brievenbuske gehad...?!
Wat een discriminatie! Zijn die mensen soms meer dan iemand anders? :wink:

Nello 12 juni 2004 14:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door camaris
Hoe, de koninklijke familie krijgt wel folderkes van de BUB, en wij hebben er geen in ons brievenbuske gehad...?!
Wat een discriminatie! Zijn die mensen soms meer dan iemand anders? :wink:

wáár heb ik gezegd dat de Koninklijke familie foldertjes heeft gekregen?

camaris 12 juni 2004 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nello

Inderdaad nergens, maar jullie hebben wel prins Laurent persoonlijk aangeschreven, hetgeen toch ook wel kan tellen :wink: (zat daar geen foldertje bij trouwens?) U ontkent ook niet dat u er geen gestuurd heeft...

Nello 12 juni 2004 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door camaris
Citaat:

Inderdaad nergens, maar jullie hebben wel prins Laurent persoonlijk aangeschreven, hetgeen toch ook wel kan tellen :wink: (zat daar geen foldertje bij trouwens?) U ontkent ook niet dat u er geen gestuurd heeft...

We hebben prins Laurent effectief in de maand maart persoonlijk gecontacteerd, per post en telefoon. Hierbij zat geen propaganda, enkel de vraag die ook de media hebben doorgekregen, en gepubliceerd.

Het kan zijn dat onze leden in Brussel een folder in zijn bus hebben gestoken, aangezien tienduizenden Brusselaars een folder hebben gekregen. Dus ik kan het niet ontkennen, maar evenmin bekrachtigen :) Ik kan enkel zeggen dat we net bewust de koninklijke familie hebben lastiggevallen met verkiezingspropaganda :)

big bad wolf 13 juni 2004 05:41

Citaat:

Ik kan enkel zeggen dat we net bewust de koninklijke familie hebben lastiggevallen met verkiezingspropaganda :)

lmao

spelfoutje? zo ja, beestig grappig :lol: :lol: :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be