![]() |
donderdagavond 25 augustus: ge gelooft het nooit: borrelnootjes van destijds
Dit zal een korte draad worden.
Men is blijkbaar al aan de oude borrelnootjes toe. En men vergadert ... (en blijkbaar zal morgen, vrijdag, toch geen BHV besproken worden, alhoewel dit op de planning stond ... tenminste, dat werd deze ochtend in de kranten gemeld). Het valt op hoe weinig commentaar te vinden is in de on line items. http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...programma.aspx uit de Gazet van Antwerpen: Citaat:
|
let op mijn woorden. hierna gaat die Di Rupo alle standpunten in een nota vatten waarover te onderhandelen valt....
|
En Beke zei eerst toch dat hij eerst BHV gesplitst wou zien vooralleer ze over de rest begonnen??:lol:
Ik twijfel tussen 2 scenario's dat Di Corrupto van plan kan zijn: Hij wilt eerst over de rest een akkoord omdat hij vreest dat BHV splitsen niet zal lukken, het zal zijn worst wezen als de onderhandelingen mislukken. De buit is dan inmiddels toch al binnen.... Of: Di Corrupto wilt als BHV niet lukt het nogmaals op de lange baan schuiven. (scenario van 2007) maar of de CD&V'ers zich de 2de keer aan dezelfde steen zal stuiten? Van hen kan je alles verwachten. Hun IQ is dan ook niet hoger dan van een ezel... :evil: |
Dat ze maar doen, he. De boel is toch naar de knoppen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan antwoord ik: weinig. Het is vooral MR en FDF die daar hun mostaard gaan halen bij redelijk tot zeer welgestelde high society. Di Rupo is maar op één ding uit: geld, voor transferts en voor Brussel. (voor zijn links beleid en de garantie op het voortbestaan daarvan) Niet voor één jaar, maar voor de eeuwigheid. |
Citaat:
Hij wil kost wat kost Belgie kapot maken, maar de echte vraag is: waarom? |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Het spreekwoord zegt immers: "Zelfs een ezel stoot zich niet tweemaal aan dezelfde steen". |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij moet de centen die vanuit Vlaanderen komen, veilig stellen. Hoe langer B. daarbij blijft bestaan in zijn huidige vorm, hoe beter. Hij voert dus enkel een vertragingsgevecht. De MR daarentegen vecht voor een heleboel kiezers. Kiezers die wel in Vlaanderen kwamen wonen, maar geen letter Vlaams willen spreken. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be