![]() |
Proficiat CD&V
Vandaag viert CD&V hun tienjarig jubileum.
Proficiat & dank u Wouter, Marianne, Yves, Jo, Etienne en Stefaan voor de magnifieke momenten de voorbije jaren ! Via deze thread wil ik (en andere forumleden) niet alleen mijn groothartige felicitaties overmaken aan de jarige, maar ook een antwoord vinden op de vraag : Houdt CD&V het nog eens 10 jaar uit (volgens het feestprogramma zou Stefaan dit wel eens kunnen weten) , maar ook in welke mate de workshop "Hoola Hoop" hen daarbij te pas komen ? Het feestprogramma in het Kortrijkse Begijnhof park ziet er als volgt uit - Workshops Hoola Hoop - Danssessies met Radio Modern - The Bamboo Apple Cutters spelen ten dans - Beautysaloon voor Haar - Barbershop voor Hem - Circle of friends: weten hoe Wouter zijn eerste CD&V congres beleefde? Stefaan polsen over hoe CD&V nog 10 jaar verder zal evolueren? - In de zetel met gewezen voorzitters en toppers Daar of vierkant zijn! |
Waarschijnlijk zal dat wel de laatste verjaardag zijn.:roll:
Maar allee: proficiat voor het 10-jarig verraad en collaboratie van het vlaamse volk. |
Citaat:
|
CD&V wil doen alsof het een nieuwe partij is... De zoveelste leugen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Enerzijds...
Anderzijds... Torfs... zou wel eens de definitieve ondergang kunnen zijn... Of denkt hij met zijn wollig gedoe... dat hij het met schapen te doen heeft? 8O:-D |
De CVP is terug van nooit weggeweest.
|
Citaat:
|
Kan dit
Ik kan het niet laten .
Hoe is dit nu allemaal mogelijk ?? weerom gaan we naar de slachtbank geleid worden !!!! Het gaat mij niet om wie of wat maar hoe dit land bestuurd wordt , ik ken geen enkel bedrijf dat het met zo'n bestuur lang zou volhouden . Dus voor mij zijn degene die het weeral eens met de :lol: op hun gezicht gaan fiksen zo arrogant als maar mogelijk . om nog maar niet te spreken van incompetentie. |
Citaat:
|
Enerzijds is de CD&V wel een partij van mijn hart... Sociaal, niet te rechts, niet te links...
Anderzijds... niet Vlaams genoeg... tenminste voor mij... 8O;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wie gelooft er nu na alles wat er gebeurt is dat de CD&V vlaamsgezind is.... Oké, er is misschien wel een vlaamsgezinde vleugel maar die vleugel wordt al sinds het onstaan de mond gesnoerd. CD&V is zo belgicistisch als groen! spa en vld zijn.
|
Citaat:
Men zou die band wel wat losser mogen maken... |
Dit kan men toch gewoonweg niet pikken ,
Ze doen maar als zijn het de gekozenen geen ?? de losers ?? En zal wel weer voor de gewone man zijn |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be