Karel Martel B |
27 augustus 2011 15:59 |
Het verenigde internet kapt een emmer stront uit over Rik Torfs
Een bloemlezing van reacties:
uit De Tijd
Citaat:
Wel beste Rik, kijk eens goed waaruit uw partij bestaat. Uit mensen die voor een appel en een ei bedrijven verkopen aan het buitenland. Uit mensen die, nu uw partij op sterven na dood is het zinkend schip verlaten .. moeten we nog doorgaan. Wat Bart gedaan heeft, wel hij zowel als ik waren het beu uitgemolken te worden door die van over de taalgrens.
|
Citaat:
Met VRT-ster Rik Torfs naar de nul zetels voor zijn partij. Hopelijk opent dit weer de ogen van een paar mensen.
|
Citaat:
Rik , beste buurman , ik kan minder en minder het opbrengen om u aan te spreken met 'professor.' Je bent er in geslaagd op twee bladzijden in de Frut niets , maar dan ook niets te zeggen. Het zijn , zoals dikwijls , hoogdravende volzinnen , dat wel. Alleen N-VA aan te vallen , dat is iets dat je niet kan laten , niet in 't openbaar , niet in een kleinere groep. Stilaan begint Vlaanderen door te hebben dat u een exponent bent van de oude CVP. Spijtig toch voor zo'n talent. Rik Torfs zou ooit Vlaamsgezind geweest zijn!? Kom nou , de naam Torfs was in de buurt een exponent van Belgicisme , op aristocratische wijze. Ik hoop dat uw voorzitter Beke inziet dat de voorstellen van Di rupo nadelig zijn voor Vlaanderen. Beter dus geen akkoord over BHV dan deze voorstellen. Daarin zitten een aantal nadelen voor Vlaanderen tegen enkel voordelen voor de franstaligen , welke dan nog vergrendeld worden in de grondwet. Hopelijk maken we samen nog de splitsing van dit land mee , Rik.
|
uit De Frut
Citaat:
Rechts de schuld geven van het eigen falen is natuurlijk niet een zondebok zoeken...en wat doet Beke nog bij Di Rupo? Laat me toe om even Johan Sanctorum te citeren : “de nieuwe lading mossel-noch-vis is gearriveerd: voor onze blauwvoet een oneetbare brei, maar voor de tandenloze oudjes in Rustoord Ampersand blijkbaar ideale kost”. Geniet nog van jullie verjaardagsfeestje...
|
Citaat:
Ik denk dat Torfs een beetje de Gennez is van de CD&V. Elke keer dat deze media geile herrieschopper zijn mond open doet verliest de CD&V kiezers. Van, Vlaams voelendheid heeft deze 100 % tsjeef nog nooit gehoord, schoppen tegen de N-VA is zijn geliefde bezigheid. Naastenliefde voor de meer dan één miljoen 'V' kiezers is hem vreemd wat voor priester toch wel ongewoon is. Ik denk dat ze bij de CD&V de dag vervloeken dat ze die ego tripper hebben binnengehaald. In alle geval past hij wel bij deze partij die altijd op de buik gaat voor de Franstaligen , voor de laatste keer en met de dood in het hart. Verraders van Vlaanderen, dat zijn ze.
|
Citaat:
Inderdaad Rik, CD&Verraad heeft in 2007 een fout gemaakt door harde communautaire beloftes te maken, waarvan ze op voorhand wist dat ze die toch ging laten vallen. Wel nog een klein vraagje Rik ; Wat doet Beke dan nu ? Had hij niet beloofd dat BHV eerst opgelost moest zijn eer er over de rest gepraat kon worden ? Dank u Rik, voor de CD&V leugens aan het licht te brengen. Als een CD&Ver zelf al toegeeft dat zij partij liegt, wilt dit toch al wat zeggen
|
Citaat:
"... maar nu moet ze resoluter dan ooit uitgaan van haar sterkte... " Sterkte? Waar zit die? Alleen in het schelden op de andere is Torfs sterk. Met zo wat populistische slogan-taal denkt hij kiezers te winnen. Torfske, de Vlaming van vandaag heeft leren lezen en schrijven en talen spreken. Hij kan onderscheid maken tussen waarheid en gezwam. Hou op met zwammen want daarmee kan je dat kreunend partijtje niet meer redden.
|
uit het Leste Nuus
Citaat:
Vijf minuten politieke moed was er nodig voor Leterme, Beke zou niet aan de onderhandelingstafel zitten als BHV niet in orde was. Wat is er van overgebleven ?? Ze hebben allemaal hun doel bereikt , nl , de NVA buitenspel gezet. Ik zie de franstaligen lachen in hun vuistje. Die omhoog gevallen professor zal nu ook eens iets komen vertellen. Doe zo verder. We zullen u allen gedenken bij de volgende verkiezingen.
|
Citaat:
Ach, Rik zit in het kamp van de verliezers en dat doet pijn, maar daar hoort hij ook thuis.Onze professor Torfs die jarenlang les stond te geven in een nutteloze materie, voor een lege aula, tegen een riant salaris heeft onze samenleving meer dan genoeg gekost.
|
Citaat:
Rik Torfs is een debiel om dat allemaal uit te kramen. Door zijn domme uitspraken haalt hij zijn verraderspartij CD&V nog meer onderuit. Het zal hun niet helpen door de NVA en Bart de Wever mee zwart te maken.Hij zal de leugens van Beke ook niet kunnen goed maken door nu luid te roepen dat de NVA het cordon doorbroken heeft, trouwens waarom het Vlaams belang uitschakelen, zij vertegenwoordigen een groot deel van de Vlamingen.Nu wil hij hetzelfde doen met de NVA.
|
|