![]() |
MR wil fdf toch aan tafel
http://www.lesoir.be/actualite/belgi...ons-859281.php
vrij vertaald: michel en reynders willen dat maingain toch mee aan tafel schuift voor de onderhandelingen. Na de eerdere berichten dat fdf 'alleen' stond met haar vraag naar uitbreiding van Brussel, lijkt het mij dat ze toch weer aan het draaien zijn. Ik vraag me af wat er deze week staat te gebeuren. Ze kunnen toch geen weken meer bezig zijn met die 'verkennende' gesprekken waar iedereen nog eens vertelt wat hij/zij nu al meer dan een jaar verkondigt? |
Citaat:
|
http://www.hln.be/hln/nl/1274/De-for...der-N-VA.dhtml
Reynders wilt ook uitbreiding brussel hoor. Maar hij is geen voorzitter meer. Michel is hier ook voorstander van maar hij legt die eis volgens mij niet op tafel. |
Citaat:
|
Citaat:
Watch them ! :lol: |
Citaat:
Ik wacht ongedurig op de eerstkomende opiniepeiling!:twisted: |
Citaat:
Die komt er normaal gezien binnen 3 weken aan! Maar of ze die nog gaan durven publiceren...!!! :evil: |
Is dit nu de doorbraak die, weliswaar met enige vertraging aangekomen, vorige week (of was het de week/de maand/het jaar voordien?) door de Krijger werd aangekondigd?
|
begin oktober zullen we met de ogen dicht en op één been halen :)
|
De MR wil nog steeds Di Rupette in de gracht rijden, ...
Den Ollie is nodig voor de stemmetjes in broekzele en omgeving, ... den Ollie laten vallen is MR weg uit broekzele. De Tsjeeven , sossen, groen en de smurfkes zullen wel volgen zo denkt den MR dat zijn toch ruggegraatloze politiekers. En als er ne Vlaming den boel weer opblaast, schuiven ze de shuld gewoon weer in die zijn schoenen... Wegens electorale koorts is er geen enkele van de traditionele vlaamse partijen die er de prieze uit durft trekken. Hopelijk crashed de boel als nog, anders gaan we goed gesjareld zijn. |
Citaat:
|
Reynders heeft het Michel wel echt moeilijk gemaakt nu.
Is dit de prijs opdrijven of wilt hij ineens Michel en Di Rupo kelderen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Benieuwd wat dat gaat geven als de volgende onderhandelingsronde binnen een half uurtje start. Volgens mij gaan de anderen daar nooit mee akkoord gaan. |
Ik kan niet begrijpen dat een christelijke partij als de CD&V mensen wil uitsluiten. Hoe is dat compatibel met de christelijke leer?
|
Citaat:
|
Ah, CD&V wil niet dat Maingain mee komt onderhandelen. Ik vind dat onbeleefd t.o.v. meneer Maingain.
|
Citaat:
trouwens, de Franstalige partijen willen ook niet dat Dewever mee onderhandelt, zij zijn dus ook onbeleefd? zij sluiten ook mensen uit? |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be