![]() |
Nog een nieuwe regering voor 2012 ??
Ben benieuwd wat uw mening hierover is ?
Ik zeg NEE |
Nee,nieuwe verkiezingen betekenen nieuwe onderhandelingen...
Dat is minimum één jaar rond de pot draaien,dan een jaar lang nét dat zuchtje op een haar missen,en dan zijn we 2014 ,tijd dus voor nieuwe verkiezingen... |
Citaat:
|
Alleen Olly de Fuhrer des Francophones weet het. En misschien Beke. Maar het is echt nu of nooit - als dit tot in November of December aansleept is het game over. Persoonlijk zie ik geen deal die tergelijk interessant is voor FDF als aanvaarbaar voor CD&V. En wat dan? Wie weet noodregering of verkiezingen? Voor N-VA is een noodregering zonder staatshervorming ideaal, maar voor sommige franstaligen is dat ook zo. Het wordt afwachten.
|
op naar 2014? en dan nog eens proberen?
|
Citaat:
Hij zit nu aan tafel.Dus zijn tekst is geaccepteerd. Hij heeft niet gezegd dat er dit jaar nog een akkoord moet/zal komen. |
ik zei ja, na de bocht van cd&v. Ik zeg nog altijd ja, maar ik zie positieve zaken aan de oppervlakte komen die mijn humeur erop verbeteren
|
Citaat:
maar langs de andere kant kunnen CD&V en OVLD het zich echt niet permitteren om geen regering te maken. De Franstaligen weten dat en zijn nu gewoon de prijs aan het opdrijven. en objectief gezien moet je ook zeggen dat het meestal zo is dat de onderhandelaars zeggen dat het niet goed gaat alvorens er een akkoord komt, kwestie van op het einde toch nog wat binnen te rijven. dat is eigen aan alle onderhandelingen, zeker politieke. |
Waarom geen peiling over maken?
Ik zeg NEEN, de standpunten tussen de vlamingen en de walen zitten nog steeds mijlenver uit elkaar. Beke zal niet toegeven uit angst dat zijn partij bij de volgende verkiezingen volledig van de kaart wordt geveegd. |
Citaat:
Daarentegen, of die regering 2012 zal halen, da's een andere zaak :-D |
Citaat:
De Fr partijen hebben geen belang bij een akkoord ,dat hun geld gaat kosten. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be