![]() |
Van Campenhout heeft eindelijk het licht gezien: naar NVA
http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...aar-N-VA.dhtml .
titel: Antwerpse schepen Van Campenhout naar N-VA Sleutelzin: Citaat:
De toekomst van de NVA ziet er alsmaar rooskleuriger uit (uitdrukking die, wat kleur betreft, in dit verband de sossen doet knarsetanden). |
Ik hou zo niet van de man maar wens hem welkom in de ploeg.
|
De kroniek van een aangekondigde overstap, al is het nog niet officieel: LVC houdt de lippen stijf op elkaar.
|
Hij kan het woord opportunisme vast wel spellen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het spelletje heet niet "zakdoek leggen", het heet "politiek". Ik schat in dat er een goede zaak beklonken werd. Een goede zaak is iets waar beiden wat aan hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar evengoed zou je kunnen gaan melken dat je ook een lijst zou willen van de mensen die al voor voor 2003 op een VL-lijst gestemd hebben; in de veronderstelling dat die "beter" zouden zijn dan diegenen die er pas later op gaan stemmen zijn. En dan vergis je je deerlijk. Een partij wordt niet groter door eigen kindjes te maken, wel door mensen te overtuigen hun mening bij te stellen ... Ik ben geen katholiek (zelfs eer anti ...), maar "in de hemel is er meer vreugde om het terugvinden van het verloren schaap, dan ...." (en vergis je niet: ik heb het niet over mezelf; ik stem al langer "V") (en evenmin ben ik een fan van de Camp; ik veronderstel dat de nva-vrienden in Antwerpen hem voldoende kennen om te weten wat voor vlees ze in de kuip hebben ...) |
Citaat:
Of wacht.... |
Hoe dat die gast er ooit in geslaagd is in de broek van Annick De Ridder te geraken, het blijft mij een groot raadsel.
|
Na Siegfried Bracke, nu dit sujet... dit gaat slecht aflopen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Als er iets is dat een sterk groeiende partij moet vermijden, dan is het wel het binnenhalen van sujetten allerhande die weinig tot niks met de partij of haar ideologie te maken hebben. De voorbeelden uit het verleden zijn legio. |
Citaat:
|
2 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 82581 Bijlage 82582 Tenzij je bedoelt dat Van Campenhout ooit zijn dikke reet in de broek van De Ridder zou gewurmd hebben. Dat zou inderdaad wel een raadsel zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
On topic: ik begin het zo stilaan beu te worden om alsmaar te herhalen hoeveel stemmen het Vlaams Strikske heeft opgebracht in Oost-Vlaanderen; als de Camp er daar de helft van binnensmokkelt in de provincie Antwerpen, dan trakteer ik je in de frituur 't Draakske. |
Citaat:
Ge neemt haar mee op vakantie. Ge beklimt een eeuwenoude toren .. en laat uwe carillon maar luiden ... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be