Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Amsterdam letterlijk een strontdorp: (https://forum.politics.be/showthread.php?t=159638)

Derk de Tweede 30 augustus 2011 12:00

Amsterdam letterlijk een strontdorp:

Schijnt normaal te zijn dat mensen in het dorp aan het IJ op straat hun behoefte doen.
Honden schijnen daar ziek van te worden.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/1...html?cid=short

Neoconservatief 30 augustus 2011 12:05

Wat verwacht je nu van die poel van verderf. Als er nu 1 stad is in Nederland waar ik niet trots op ben is het Amsterdam wel. Linkse yuppen en uitgeweken Friese communisten uit de koeiestront van Appelscha om dan nog maar te zwijgen van elitaire kunstlullen,cokesnuivers en ''ruik eens hoe heerlijk mijn scheet is-types'', veelal met een kunststof intellectueel brilletje erbij. Uiteraard stemmen die elitewormen graag op partijen als de PvdA, D,66 of Groenlinks. Jarenlang inteelt en het promoten van pedofilie heeft immers zijn sporen achtergelaten.

Geef mij maar Rotjeknor....:thumbsup:

eno2 30 augustus 2011 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 5659082)
Schijnt normaal te zijn dat mensen in het dorp aan het IJ op straat hun behoefte doen.
Honden schijnen daar ziek van te worden.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/1...html?cid=short

Er zijn er zelf die er hun behoefte doen op Forum Politics....(niet zo Derk)

Derk de Tweede 30 augustus 2011 12:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Neoconservatief (Bericht 5659090)
Wat verwacht je nu van die poel van verderf. Als er nu 1 stad is in Nederland waar ik niet trots op ben is het Amsterdam wel. Linkse yuppen en uitgeweken Friese communisten uit de koeiestront van Appelscha om dan nog maar te zwijgen van elitaire kunstlullen,cokesnuivers en ''ruik eens hoe heerlijk mijn scheet is-types'', veelal met een kunststof intellectueel brilletje erbij. Uiteraard stemmen die elitewormen graag op partijen als de PvdA, D,66 of Groenlinks. Jarenlang inteelt en het promoten van pedofilie heeft immers zijn sporen achtergelaten.

Het ligt niet aan de echte Amsterdammer die massaal door de grachtengordelelite hun dorp zijn uitgejaagd en nu ergens in Purmerend of Almere woont.

Mitgard 30 augustus 2011 19:00

Het is daar allemaal begonnen met die provo's.

Marxmannetje 30 augustus 2011 19:40

Citaat:

Over welke soort communisten heb je het dan?

bgf324 30 augustus 2011 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje (Bericht 5660089)
Over welke soort communisten heb je het dan?

Het soort communisten dat veel weg heeft van microwezentjes. Ze zitten overal in het hoofd van neoconservatief, maar niemand heeft er een bewijs voor dat ze effectief bestaan.

Marxmannetje 30 augustus 2011 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 5660170)
Het soort communisten dat veel weg heeft van microwezentjes. Ze zitten overal in het hoofd van neoconservatief, maar niemand heeft er een bewijs voor dat ze effectief bestaan.

Mjah, ironisch genoeg is dat het woord 'communisme' normaal een term is dat Marx meestal gebruikte om utopische en primitieve maatschappijen bij naam te noemen. Je kan het zelfs opzoeken in het Communistisch Manifest, staat er bijna letterlijk in.

bgf324 30 augustus 2011 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje (Bericht 5660183)
Mjah, ironisch genoeg is dat het woord 'communisme' normaal een term is dat Marx meestal gebruikte om utopische en primitieve maatschappijen bij naam te noemen. Je kan het zelfs opzoeken in het Communistisch Manifest, staat er bijna letterlijk in.

Ik bedoelde gewoon dat veel mensen overal communistische complotten in zien. Voor hen bestaat de helft van Nederland (of Vlaanderen) uit communisten. En alles wat mis loopt is dan hun schuld. :roll: Wat neo-conservatief dus wil zeggen: "iedereen die op straat kakt, is een communist" of "alle communisten kakken op straat".

bgf324 30 augustus 2011 20:29

Citaat:

Jarenlang inteelt en het promoten van pedofilie heeft immers zijn sporen achtergelaten.

Ik dacht dat dat soort binnenhuispraktijken eerder iets was voor de in gesloten gemeenschap wonende en godvrezende SGP'ers.

Marxmannetje 30 augustus 2011 20:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 5660200)
Ik bedoelde gewoon dat veel mensen overal communistische complotten in zien. Voor hen bestaat de helft van Nederland (of Vlaanderen) uit communisten. En alles wat mis loopt is dan hun schuld. :roll: Wat neo-conservatief dus wil zeggen: "iedereen die op straat kakt, is een communist" of "alle communisten kakken op straat".

In dat geval: 2

En tegenwoordig is het ook al de schuld van de Joden, of erger zelfs: Joodse communisten.

bgf324 30 augustus 2011 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje (Bericht 5660219)
En tegenwoordig is het ook al de schuld van de Joden, of erger zelfs: Joodse communisten.

Ge loopt dan toch zo'n 70 jaar achter. :-D

Marxmannetje 30 augustus 2011 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 5660224)
Ge loopt dan toch zo'n 70 jaar achter. :-D

Ja die gasten die daar in geloven ja. Die bestaan nog steeds!!

bgf324 30 augustus 2011 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje (Bericht 5660246)
Ja die gasten die daar in geloven ja. Die bestaan nog steeds!!

Jamaja, tegenwoordig zijn het de kutmarokkaantjes! Mee zijn met uw tijd hé! 8O

Albrecht 30 augustus 2011 20:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 5660250)
Jamaja, tegenwoordig zijn het de kutmarokkaantjes! Mee zijn met uw tijd hé! 8O

Real nazis still blame the Jews. :cheer:

bgf324 30 augustus 2011 20:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht (Bericht 5660283)
Real nazis still blame the Jews. :cheer:

al-Husseini :cheer:

Derk de Tweede 30 augustus 2011 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 5659983)
Het is daar allemaal begonnen met die provo's.

Waar zijn onze Jannen gebleven ?
Wegbezuinigd...:twisted:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Schoonvegen_van_de_Dam

Derk de Tweede 30 augustus 2011 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 5660212)
Ik dacht dat dat soort binnenhuispraktijken eerder iets was voor de in gesloten gemeenschap wonende en godvrezende SGP'ers.

De grootste pedo was dan wel een Let.
Pedo's vind je overal, in de bijbelbelt, in Amsterdam, Wallonië, Katholieke Kerk, bij gereformeerden, Nazi's (Hitler was een pedo) etc.
Gary Glitter (Do you wanne touch) was er één en Drafi Deutscher, beiden veroordeelde pedo's.
Maar Robert M is zeer bizarre pedo, moge hij rotten in de hel.

http://pedosonline.wordpress.com/201...-op-te-hangen/

Neoconservatief 31 augustus 2011 15:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 5660170)

Groningen en bepaalde delen van Friesland zijn steeds bolwerken geweest van de vroegere CPN(communistische partij van Nederland). De meeste zijn nu allemaal zo kapitalistisch als een rijke bankdirecteur maar de haat tegen nationalisme en eigen cultuur zit nog steeds diep ingebakken bij deze lui.

Neoconservatief 31 augustus 2011 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 5660200)

Leer eens duidelijk lezen inplaats van hier wat inhoudsloze onzin neer te pennen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be