![]() |
Brons voor Wallonië
Op het feit dat Belgiën bronzen medaille won op het WK las ik volgende commenateren:
-Knap gedaan voor de waalse broers. Eindelijk iets goed van de andere kant van de taalgrens. Doe zo verder en indien mogelijk ietsjes beter. -Toch een medaille! Proficiat! Hopelijk doen ze binnenkort een inspanning om nederlands te spreken. Dan zal mijn respect voor de broertjes nog een stuk hoger zijn. Ik vind: Dikke proficiat voor de beide broers. Ze zijn echt wel een voorbeeldvoor alle Belgen! |
Citaat:
De leiderstrui van Bauke Mollema in de ronde van Spanje sprak mij meer aan. |
Trainen die niet in de VS?
|
Citaat:
Hij traint inderdaad vaak in the states maar veel Belgische topstorters trainen niet in België... |
Goed gedaan van de broers :)
en ach, tussen die commentaren zitten er altijd van verzuurden... maar ik kan niet zeggen dat ik 'trots' ben, of 'fier' ben Belg te zijn omdat zij dit resultaat hebben behaald. Goed voor hen, niet meer of niet minder :) |
Gelukwensen voor die persoon, maar voor het overige laat mij dat siberisch koud. Dat is zijn prestatie en niet de mijne. En ik heb helemaal geen behoefte aan sportlui als "voorbeelden".
|
Citaat:
De Borlee's hebben dat goed gedaan, basta . Wat heeft dat met bekrompenheid te maken? Ze spreken geen bakkes Nederlands, ze verstaan mij nauwelijks. Dus ? Voor mij zijn het buitenlanders. |
Wallonië bestaat niet.
|
Citaat:
|
Waar gaat het hier over? Ik heb precies iets gemist of zo?
Ah, ondertussen gevonden: atletiek. Proficiat voor die kerel, maar is dit eigenlijk niet eerder iets voor het sportforum? |
Tegen den tijd dat onze Waalse sportieve buren hopen poen zullen scheppen, gaan ze wat minder solidair zijn met hun werklozen en invaliden ....
en wat meer solidair met de medemens in Monaco ... |
Citaat:
|
Dat zijn Brusselaars, geen Walen.
Mooie prestatie, doch ik voel mij allerminst geneigd om te gaan supporteren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
schitterend gewoon......en zeggen dat ze beiden waarschijnlijk nog een paar jaar kunnen "groeien" op sportief gebied
:thumbsup: |
Citaat:
|
Leve de Borlées ! Leve België !!!
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze spreken geen bakkes Nederlands, ze verstaan mij nauwelijks. Dus ? Voor mij zijn het buitenlanders. Het zijn Brusselaars en spreken inderdaad weinig nederlands so what. De aard van het beestje is Belgisch waarop ik trots ben. Mocht hij nu burundisch spreken ofzo dan zou ik u standpunt begrijpen. Ik denk dat ge de film "rien a declarer" eens moet zien. Hoewel ge waarschijnlijk tegen franse films zijt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be