![]() |
Damien Thiéry - "Geen politiek tijdens de gordel"
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...de-gordel.aspx
Citaat:
|
Dat is een PV die ik heel graag eens zou zien. Wegens ongeoorloofde mening, ofzo.
Het blijft toch niet lukken he, met de democratie. |
Citaat:
Ja, zeggen de idioten dan, dat is vrijemenigsuiting... :rofl: |
Hoe verzuurd kan je eigenlijk zijn als je het al amper kan verkroppen dat er een fiets en wandeltocht georganiseerd wordt door de Vlamingen in de Vlaamse gemeente waar jij per toeval woont.
O ja, verder heeft die mens eigenlijk helemaal niets te zeggen of het moet zijn dat hij zich ondertussen aan de wet houdt en toch burgemeester is. |
Ik stel voor dat iedereen die daar langsrijdt minstens één grote leeuwenvlag vanachter op zijn fiets bindt. Dat kunnen we toch niet zomaar aan ons laten voorbijgaan.:-D
|
Zou een vlaamse vlag bij een vlaams evenement in de vlaamse rand dan verboden worden?
|
Citaat:
Laat hem lullen. Negeren is het beste. |
Citaat:
|
Of het subtiel is met leeuwenvlaggen te staan zwaaien en cliché slogans te roepen, weet ik niet, maar op wat baseert de burgemeester zich om dit te verbieden?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Deze zomer bezocht ik Frans Vlaanderen (Le Nord). al die dorpkes hingen BOMVOL met Vlaamse Leeuwen. Zo plezant dat Franse chauvinisme. Hier zou men denken dat de Duitsers terugzijn zeker?
|
Welke wet verbiedt de mensen van niet aan politiek te doen terwijl men sport?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarschijnlijk bedoelt hij dat zijn FDF-ers deze gezellige familiale manifestatie niet mogen komen verstoren. :lol::lol::lol::drinking:
|
Laat hem vooral doen - hopelijk arresteerd hij ook nog een boel mensen, liefst gezinnen. De zoveelste cadeau aan Vlaams Nationalisten van de onnozele aanschlussers...
|
Citaat:
|
Citaat:
En de slavenmentaliteit Vlaming zal ze wegsteken, want het mag niet van de politie. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be