![]() |
Een belangrijk signaal voor de formateur: miss België
Miss B. is dood.
Allez, we bedoelen de organisatie is ten dode opgeschreven. Het is dus niet dat een jonge schone verkozen gekroonde, schielijk overleden zo zijn. Neen dus, de organisatie zelve is aan haar laatste adem toe. Dat de politiekers er hun conclusie uit trekken, zou ik zo zeggen. link: http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=MT3EQ3UV titel: Einde dreigt voor Miss België samengevat: Citaat:
|
Het "België" in die miss-dingen is niet relevant. Vervang dat door "Vlaanderen", "Peisels en Verre" of gelijk wat.
Welk signaal dat zou moeten geven aan de formateur is me compleet raadsel. |
Einde dreigt voor Miss België
http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=N43EQAQ1 ![]() Int vervolg wordt dat MissVKN. Tis wel een schone madam, op zijn vloms gezegd, als ge ze met Zjowelleke vergelijkt en ze zal vast geen NEE zeggen.:lol: |
Citaat:
Zij houden best rekening met wat gedragen wordt door de bevolking, met wat er leeft .. bla bla .... Als een organisatie niet 'gedragen' wordt door haar leden, dan gaat dat beginnen wringen ... Er waren nog drie grote belgicistische symbolen: de Koekendozen, de hooligans-afgoden en ... Miss B. Nu schieten er nog twee over. Heel concreet dus aan de onderhandelende partijen: wees niet bang en ga voor die verregaande staatshervorming, want iets anders zal niet aanvaard worden. |
Citaat:
Met dit gegeven zie ik ook niet in waarom de formateur hierover zou moeten wakkerliggen. |
Dit is propaganda zoals de BUB die voert. Compleet uit de lucht gegrepen en belachelijk dus. Het wegzakken van de Miss België verkiezing heeft niks te maken met al dan niet belgicisme, maar dat betekent gewoon dat de mensen meer hersens krijgen.
|
Als ze dan gewoon 3 apparte misverkiezingen geven (miss vlaanderenn, miss Brussel en miss wallonie.) Dan heb je dat soort taalconflicten niet van misnoegde franstalige missen die het podium niet opwillen komen omdat 4 van de 5 verkozenen vlaamse zijn...
|
De nationale voetbalploeg presteert weer veel beter dan voorgaande jaren. Onze onze nationale aflossingsploegen doen het goed tijdens atletiekwedstrijden. ALs ik het goed heb is de nationale hockeyploeg geplaatst voor de olympische spelen.
Als de formateur daarmee rekening moet houden zal er van een verder splitsing niets meer in huis komen. Eerder het tegendeel want zo te zien maakt eendracht macht. |
Citaat:
WHOEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAA |
Citaat:
Thor Waterschei en de vies mannen van FC Winterslag hebben dat wel gedaan. In welke Europese reeks spelen die weer? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De voornaamste reden is dat sinds de komst van internet en video on demand ouwe perverts geen reden meer hebben om te kijken. Want laat ons wel wezen. De enigste reden waarom mannen keken was de badpakkendéfili en dat kunnen we tegenwoordig op MTV zien a gogo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be