![]() |
Milkèt is haare GSM kwijt.... teken aan de wand !
Madam Milkèt is haare GSM kwijt.....
awèl daar moete niet van verschieten..... gelijk da mens slordig is..... als ge ze ziet uit den auto stappen.... ALTIJD met zoooooo nen hoop brol en papieren onder haren arm... echt belachelijk.... géénen hond gelooft toch dat het "belangrijke dossiers" zijn ! afin ze heeft het zelf gezocht, ze maakt haar belachelijk in t'kwadraad... en met die sloddervos gaan ons vlaamse politiekerkes aan tafel zitten om den boel te regelen..... ze kan haar eigen zaken nog niet in d'hand houden... en dat komt zeggen hoe wij het gaan moeten doen........... triestige zaak !!!!!!!!!!!:cry: |
Citaat:
Of bent U vergeten dat zij de enige hervorming sinds 2007 heeft mogelijk gemaakt? 8O Of kent U het verhaal van onze nationale nummerplaat niet? Denkt U dat deze grondige hervorming zo gemakkelijk door te voeren was? 8O |
Kunnen we dat van die idiote nummerplaat rechtzetten nu ze haar GSM kwijt is ?
|
Citaat:
nééuuhhhhh..... dat denk ik niet..... 't zou wél straf zijn hé ! afin k'vraag mij af op welke redaktie van welke journalist (die er al dan niet voor betaald zal hebben) dat Milkèt hare GSM (of althans de sim-kaart) met gans haar vrienden- en kennissenbestand erop en wie weet welke nog andere al dan niet privé-nummers.... zal opduiken.... en of er al dan niet pikkante sms-jes mee verstuurd/ontvangen zijn..... "Elio I love U" of "Elio je 't aime":lol: |
Citaat:
voor iemand die deel uitmaakt van een zootje ongeregeld, die te pas en te onpas, als het hunzélf (lees portemonéé) uitkomt, gans het land gijzelen door simpelweg NON te zeggen op ALLES..... met den beste wil van de wereld, maar respect moet je verdienen, en als je daden zodanig zijn dat ik zure oprispingen krijg alléén nog maar bij de gedachte hoevéél dat mens ons al gekost heeft.... NON, NON "aucun respect":cry: |
:lol:
|
veroveringsdrang gelijk een franseize
|
Wie weet op wikileaks binnenkort de waarheid over de regeringsvorming :))
|
Meneer Heylen hing er met zijn gezicht over toen hij haar GSM liet pikken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be