Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Weekend der Doorbraak (https://forum.politics.be/showthread.php?t=159751)

BWarrior 1 september 2011 15:25

Weekend der Doorbraak

Dit weekend volgt dan eindelijk de langverwachte doorbraak in de formatie.

De partijen zijn er klaar voor, iedereen zwijgt en EDR heeft zelfs een discrete lijn geopend met Maingain. Het gaat eindelijk terug de goede richting uitgaan, opdat voor 12 oktober een volwaardige regering het daglicht kan zien.

Pet je af toch voor Staatsman Di Rupo, die water en vuur kon verzoenen en er als eerste Franstalige in decennia in slaagt om de functie van Eerste Minister te vervullen. Jullie mogen hem hier allemaal danken en eren.

Shadowke 1 september 2011 15:31

de zoveelste 'voorspelling' van de krijger

fox 1 september 2011 15:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shadowke (Bericht 5663871)
de zoveelste 'voorspelling' van de krijger

Gelukkig kan hij zijn voorspellingen beginnen recycleren. Vorig jaar rond deze tijd was er volgens hem ook al bijna een regering...

Er is natuurlijk een dikke kans dat het ooit wel eens van dat gaat zijn en dan zal onze mislukte helderziende op tafel staan dansen van plezier omwille van politieke inzichten. Go figure.

Yarisken 1 september 2011 15:39

Lol dit weekend zit het er patat op en volgende week gaat Beke de stekker eruit trekken :-). Ik hoor geen positieve geluiden.

Amon_Re 1 september 2011 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior (Bericht 5663862)
Pet je af toch voor Staatsman Di Rupo

En de guillotine voor de kwallen van CD&V, SP.a, Open VLD én Groen!

fonne 1 september 2011 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yarisken (Bericht 5663895)
Lol dit weekend zit het er patat op en volgende week gaat Beke de stekker eruit trekken :-). Ik hoor geen positieve geluiden.

Gelukkig heeft BWarrior ons daar nu zekerheid over gegeven. Zonder zijn voorspelling had er nog twijfel over kunnen bestaan.

Fieseler 1 september 2011 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 5663908)
Gelukkig heeft BWarrior ons daar nu zekerheid over gegeven. Zonder zijn voorspelling had er nog twijfel over kunnen bestaan.

:lol: 2

Gwyndion 1 september 2011 15:52

-probeert een paar minuten iets te schrijven wat niet lukt door het lachen- ah bedankt, ik kon wel wat humor gebruiken. Niets wijst erop dat er voor 11 oktober een volwaardige regering zal zijn, integendeel, laat staan een waarvoor we dankbaar moeten zijn.

Shadowke 1 september 2011 15:54

Citaat:

:D 3

Zucht 1 september 2011 15:56

Volgens mij is de juiste genitief "weekend des doorbraaks"

Citaat:

Pet je af toch voor Staatsman Di Rupo, die water en vuur kon verzoenen en er als eerste Franstalige in decennia in slaagt om de functie van Eerste Minister te vervullen. Jullie mogen hem hier allemaal danken en eren.

Zone goeie hemme wij nog nie gehad, heui heui. De sfeer is superkoet.

Maar pas op, het weekend daarna, gaan ze met de échte onderhandelingen starten.

BWarrior 1 september 2011 15:57

Citaat:

Ah ja, zoals bij mijn "mislukte" voorspelling over het niet lossen van N-VA;-)?

gertc 1 september 2011 15:58

Citaat:

Ja, het zou best kunnen dat de formatie dit weekend breekt :-D

Citaat:

Jullie mogen hem hier allemaal danken en eren.

Dat zal ik doen zodra hij zijn ontslag heeft gegeven.

BWarrior 1 september 2011 16:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 5663934)

Ja, inderdaad.

Herbstnebel 1 september 2011 16:06

Citaat:

De partijen zijn er klaar voor, iedereen zwijgt en EDR heeft zelfs een discrete lijn geopend met Maingain. Het gaat eindelijk terug de goede richting uitgaan, opdat voor 12 oktober een volwaardige regering het daglicht kan zien.

:lolabove:

Hahaha, gij zijt wel een klein smeerlappeken hé, met uw posts kunnen we nogal nekeer lachen hoor. Er zijn er hier die er nog in trappen in zich op hun ros laten tillen maar bij mij pakt dat niet hoor, gij meent geen woord van wat ge zegt en gij schept er deugd in om de flaminganten hun bloeddruk de hoogte in de krijgen.

goe geprobeerd.

Nebur 1 september 2011 16:12

Citaat:

Hij heeft één van de twee gewoon uit de onderhandelingen gesmeten. Dat is niet hetzelfde als verzoenen.

Perzik 1 september 2011 16:22

Citaat:

8O??? :lol:

fox 1 september 2011 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nebur (Bericht 5663975)
Hij heeft één van de twee gewoon uit de onderhandelingen gesmeten. Dat is niet hetzelfde als verzoenen.

Jup, het vuur heeft hij eruit gesmeten en hij tracht de boel nu gewoon te verzuipen. Prachtig eigenlijk.

matthias999 1 september 2011 16:56

Dank u Bruno, nu kunnen we op ons twee oren slapen omdat we nu zekerheid hebben in de ondergang van Elio zijn functie als formateur. Jij voorspelt toch altijd het tegenovergestelde!;-)

Ik zal hem uiteraard bedanken als hij zijn ontslag heeft ingediend.:lol:

:lolabove:

Vito 1 september 2011 17:14

Citaat:

Oh neen, een voorspelling van BWarrior. :roll:

Even in de agenda zetten om maandag terug te komen en dan pas alles te lezen. Kan leuk worden.

SDG 1 september 2011 17:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 5663934)

Bruno heeft als diehard unitarist heimwee naar de tijd van het NIR, vermoed ik. ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be