Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   donderdagavond 1 september: we weten van geen kloten (https://forum.politics.be/showthread.php?t=159766)

De schoofzak 1 september 2011 21:45

donderdagavond 1 september: we weten van geen kloten

ref: http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...afgewerkt.aspx

We weten dus van niets. Hij wellicht ook niet, want hij is er nog niet aan begonnen.

Van niets weten wij:

Maar 't is en 't blijft wel dringend:

en ook: dat ze toch wel een corridor willen naar

Bokkenreyder 1 september 2011 21:48

Ollie is toch al 'geraadpleegd'!!! :evil:

Jan Meuleman 1 september 2011 21:50

En Bwarrior ook. Die mens weet immers alles.

matthias999 1 september 2011 21:50

Ik ga eens een voorspelling wagen: dit weekend gaat het er dik opliggen, resultaat: Elio Di Rupo dient zijn ontslag in bij de koning, verkiezingen zijn onvermijdelijk.

BWarrior 1 september 2011 21:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matthias999 (Bericht 5664977)
Ik ga eens een voorspelling wagen: dit weekend gaat het er dik opliggen, resultaat: Elio Di Rupo dient zijn ontslag in bij de koning, verkiezingen zijn onvermijdelijk.

Zullen we wedden?;-)

Jan Meuleman 1 september 2011 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior (Bericht 5664983)
Zullen we wedden?;-)

gvd, hij weet het weer hé. dat manneke is toch fenominaal.

De schoofzak 1 september 2011 21:54

Citaat:

Dedju, ik heb een weekje geboekt in oktober. Dat zal spannend worden.

Bokkenreyder 1 september 2011 21:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Meuleman (Bericht 5664986)

Volgens mij is hij gokverslaafd! :-D :evil:

Eyjafjallajökull 1 september 2011 22:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Meuleman (Bericht 5664986)

Tja, naar het schijnt doet hij dan ook iets met geschiedenis hé, da's leren uit het verleden om de toekomst beter te kunnen begrijpen ;-)

fredo2008 2 september 2011 06:48

Citaat:

De tekstaanpassing wordt pas zondag uitgedeeld, geen nieuws dus tijdens weekend. Misschien na de 1ste bespreking ergens eind volgende week? Deadline staat nu toch op midden oktober (begin parlementair jaar).

Henri1 2 september 2011 07:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 5664963)
ref: http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...afgewerkt.aspx

We weten dus van niets. Hij wellicht ook niet, want hij is er nog niet aan begonnen.

Van niets weten wij:

Maar 't is en 't blijft wel dringend:

en ook: dat ze toch wel een corridor willen naar

Naar mijn weten hebt u niet voor één van de in onderhandeling zijnde partijen gekozen.
U koos voor een partij die het niet wenst om "enige" verantwoordelijkheid op te nemen.
U koos er m.a.w. voor om van niets te weten ?

vlijmscherp 2 september 2011 07:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 5665325)
Naar mijn weten hebt u niet voor één van de in onderhandeling zijnde partijen gekozen.
U koos voor een partij die het niet wenst om "enige" verantwoordelijkheid op te nemen.

das als je gestemd hebt op een partij die niet mee mag onderhandelen, ben je geen volwaardig burger meer?

Henri1 2 september 2011 07:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 5665328)
das als je gestemd hebt op een partij die niet mee mag onderhandelen, ben je geen volwaardig burger meer?

Feit is dat meneer De Schoofzak begint door te krijgen dat zijn spelletje en dat van het N-VA uitgespeeld is.

vlijmscherp 2 september 2011 07:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 5665337)
Feit is dat meneer De Schoofzak begint door te krijgen dat zijn spelletje en dat van het N-VA uitgespeeld is.

want er is zicht op een nieuwe regering?

fonne 2 september 2011 07:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 5665024)
Tja, naar het schijnt doet hij dan ook iets met geschiedenis hé, da's leren uit het verleden om de toekomst beter te kunnen begrijpen ;-)

Voor hem is dat meer het verleden herschrijven om de toekomst beter te kunnen sturen. Maar het lukt de laatste tijd niet meer zo goed met de Vaderlandsche Geschiedenis, de waarheid komt meer en meer naar boven.

Amon_Re 2 september 2011 09:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 5665325)

Mijn beste, er is een verschil tussen NEE zeggen tegen een afgrijselijk slechte nota waar nooit of te nimmer ook maar énig goed van kan komen en niet wensen te regeren.

NEE zeggen tegen een gedrocht van een akkoord is verantwoordelijkheid nemen. Ja zeggen tegen zo'n gedrocht getuigt van enig machtswellustigheid van de partijen die wél aan tafel zitten.

De 8 partijen aan tafel zijn in feite volksverraders en dan heb ik het effectief over het Belgische volk.

vrijevlaming 2 september 2011 09:56

Citaat:

er komen geen verkiezingen. Niemand gunt ons de monsteroverwinning

Vito 2 september 2011 10:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming (Bericht 5665584)

Dat denk ik ook... De Franstaligen weten dat...

matthias999 2 september 2011 10:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming (Bericht 5665584)

Als de onderhandelingen mislukken kan het nu niet anders, of de partijen het nu willen of niet.

vrijevlaming 2 september 2011 10:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vito (Bericht 5665592)
Dat denk ik ook... De Franstaligen weten dat...

de franstaligen weten dat, maar ik denk niet dat ze er mee inzitten dat de n-va weer zou winnen. Ze gaan die wetenschap gewoon gebruiken om nog meer toegevingen af te dwingen van de vlaamse partijen.

Zo iets in de aard van: "wij willen dit, dit en dit"
Vlaamse partijen: "jamaar neen, dat kan niet hé"
Franstaligen: "ok, verkiezingen dan maar?"
Vlamingen : "neen neen ! tis al goed, we gaan toegeven"

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be