![]() |
Belgisch immigratiebeleid is rampzalig
Citaat:
Zo hoort men het ook eens van een ander(e authoriteit) |
|
Citaat:
Van de meer den 52000 geregulariseerden in 1999 hadden er in 2009 , dus 10 jaar na de feiten, meer dan 45000 nog nooit , al was het maar 1 dag , gewerkt. Ze trekken allemaal een leefloon of een andere vorm van vervangingsinkomen , zonder door ooit 1 eurocent voor te hebben bijgedragen. En tegen mij gaan ze weldra zeggen dat ik tot 70 jaar moet werken, anders krijg ik geen pensioen. Is het niet aangewezen de mogelijkheid te onderzoeken de ministers te vervolgen voor dit wanbeleid ? |
Citaat:
Nu is het alleen nog wachten op de multicul knuffelaartjes om alles te ontkennen en deze magistraat te verslijten voor racist. |
Wanneer een burger al jarenlang het probleem, dat hij in zijn eigen wijk vaststelt, aankaart dan wordt deze als racist beschouwd en verder genegeerd.
Als na jaren van verrotting uiteindelijk een magistraat, die wellicht ver weg van de actuele problemen staat, dezelfde problemen aanhaalt, is dat plotseling groot nieuws en vallen politici over elkaar om opeens inhoudelijk te reageren. De burger weet weer wat zijn plichten zijn in deze maatschappij; zwijgen, werken en zich de les laten spellen door politici, magistraten en journalisten die genoeg middelen hebben om de problemen, die ze met het vermanende vingertje onder het tapijt vegen, te vermijden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Precies een onderwerp waar onze multiculpromotors geen blz over vullen...
Duidelijk waarom. Of Lukaku een Vlaming is of kan zijn, d�*t is pas interessant! |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Zijn de bronnen met link naar de cijfers van LDD nog altijd zoek?
|
Citaat:
googelen blijkt ondertussen tot een elitaire bezgheid te behoren precies? |
Citaat:
En dan, word de binnenkomende informatie bekeken, verwerkt en gesorteerd. Raad eens waar wel reactie op komt? |
Citaat:
De ervaring (o.a. OCMW van Antwerpen) leert dat de helft steun trekt.Dat is al een stuk minder dan Van de meer den 52000 geregulariseerden in 1999 hadden er in 2009 , dus 10 jaar na de feiten, meer dan 45000 nog nooit , al was het maar 1 dag , gewerkt.Nu graag de bron met link naar de echte cijfers. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ga je al je antwoorden in meerdere draden kopiëren? |
Citaat:
Maar bedenk dit. Ik zou het kunnen doen in net genoeg draden om U te laten beseffen dat copy paste minder moeite kost dan effectief een antwoord te geven op uw steeds herhalende afwijkingen ontduikingen en ander gezeik van een kleuter om niet te moeten antwoorden op echte vragen. |
Citaat:
Ik zie je antwoord toch in twee draden staan. |
2 draden om het punt te maken, en nog steeds hebt U het niet door dat U nu het rode driehoekje moet drukken omdat ik U nu aan de wereld tentoonspreid als of compleet achterlijk, of als semi geslaagde trol, of als wereldvreemde zombie.
Ik accepteer de strafpunten met plezier. Het zouden mijn eersten zijn. Dank U. En dan zou ik alle mensen van goeie wil nu willen oproepen om effectief over het topic te discuteren, en niet over de trema op een e. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be