![]() |
3D - Wedden en vergoedingen verkozenen onderwerp van een verplicht bindend referendum
Als we eens begonnen om zoals in Zwitserland, de wedden en vergoedingen van verkozenen aan een bindend referendum te onderwerpen.
Het zou rap gedaan zijn met die schijnheilige poenpakkers. Directe Democratie NU Paul |
Citaat:
Kijk, in de grond heb je een punt. Dat gegraai is walgelijk. Ik vind ook dat die verloningen overdreven zijn. Maar ik heb geen wettekes en regelkes nodig die me ertoe zouden aanzetten de boel te verlagen. Maar ja, ik heb dan ook een scholing in Baskenland achter de rug. Daar hebben de versverkozen mandatarissen van Bildu (links-nationalistisch) uit eigen beweging de verloningen laten zakken. Ik ken daar burgemeesters en schepenen die jaaaaren zonder wedde gewerkt hebben. Zonder morren. Wel, onder hun beleid opende in dat dorp de allereerste apotheek in de geschiedenis van hun dorp. Voila. |
Citaat:
http://www.swissworld.org/en/politic...ilitia_system/ Citaat:
|
Dit is Belgistan en niet Baskenland.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1ste Partij-congres van 3D 3D = Digitale Directe Democratie = Partij van de Brave Burger 3D = Démocratie Directe Digitale = PpCS Parti pour Citoyens Sages Congres thema : "Het 3D-tijdperk" is reeds begonnen ! De dinosaurussen zijn uitgestorven ! Dat weet iedereen. Maar wat gaat er met de politici gebeuren in het 3D-tijdperk ? Met 3D wordt het gros van de politici redundant en de rest overbodig. De burgers zijn slim genoeg om zelf goed te doen wat politici nu aan hun laars lappen. Hoeveel politici werken er voor het "algemeen belang" ? "Eigen partij eerst !" is het motto van de particraten. Alle huidige partijen zijn in dit bedje ziek. Noem er eens 1 andere a.u.b. ? |
Maarreu : when you five peanuts, you get monkeys.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be