![]() |
Onfrisse praktijken Pascal Smet SPA
Ik heb van een aantal scholen vernomen dat ze afgedreigd werden nadat ze kritiek op het nonbeleid van Pascal Smet uitten.
Vb je moet maar durven: 3 op 4 leerkrachten zegt dat het onderwijsniveau daalt. De parate kennis van talen en andere kennisvakken gaat zienderogen achteruit. (Mensen met handen en voeten in de praktijk) * knip * Pascal Smet niet onbekend als het gaat over onbekwaamheid, laat die scholen extra doorlichten door een bijzondere inspectie. Ook wordt er extra moeilijk gedaan, over allerlei subsidieringen waarop die scholen recht hebben. Hopelijk kunnen we die hele SPA kliek na volgende verkiezingen buitenshotten. :x |
...
|
Ik versta niet goed wie er op het idee kwam die sos het postje van onderwijs te geven. Typisch voor progressief: alles moeten veranderen. Waarom? Schrik om als conservatief afgeschilderd te worden? Of moet hij per se indruk maken op z'n import kiesvee?
|
Citaat:
Laat ons hopen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zwijg.
(zelfcensuur) ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze vinden de terrechte vergelijking van het gedrag van hun minister met bepaalde personen uit het verleden te gênant. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daar bestaat een woord vor: democratie |
Citaat:
(heb het niet tegen jouw he subocaj) Verleden jaar beweerde Pascal dat hij tegen september van dit jaar zou voorzien in voldoende scholen ed. Heeft hij gelogen? Ik heb nog niemand horen klagen ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be