Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Onfrisse praktijken Pascal Smet SPA (https://forum.politics.be/showthread.php?t=159795)

giserke 2 september 2011 16:07

Onfrisse praktijken Pascal Smet SPA

Ik heb van een aantal scholen vernomen dat ze afgedreigd werden nadat ze kritiek op het nonbeleid van Pascal Smet uitten.
Vb je moet maar durven: 3 op 4 leerkrachten zegt dat het onderwijsniveau daalt. De parate kennis van talen en andere kennisvakken gaat zienderogen achteruit. (Mensen met handen en voeten in de praktijk)

* knip *

Pascal Smet niet onbekend als het gaat over onbekwaamheid, laat die scholen extra doorlichten door een bijzondere inspectie.
Ook wordt er extra moeilijk gedaan, over allerlei subsidieringen waarop die scholen recht hebben.

Hopelijk kunnen we die hele SPA kliek na volgende verkiezingen buitenshotten. :x

giserke 5 september 2011 17:08

...

Pier den Drol 5 september 2011 17:34

Ik versta niet goed wie er op het idee kwam die sos het postje van onderwijs te geven. Typisch voor progressief: alles moeten veranderen. Waarom? Schrik om als conservatief afgeschilderd te worden? Of moet hij per se indruk maken op z'n import kiesvee?

daiwa 5 september 2011 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 5666225)
Hopelijk kunnen we die hele SPA kliek na volgende verkiezingen buitenshotten. :x

Laat ons hopen.

hurricane 5 september 2011 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 5671634)
Laat ons hopen.

Ondanks niet religieus, wil ik daar zelfs een kaarske voor branden ;-)

Txiki 5 september 2011 21:46

Citaat:

Ik heb van een aantal scholen vernomen dat ze afgedreigd werden nadat ze kritiek op het nonbeleid van Pascal Smet uitten.
Vb je moet maar durven: 3 op 4 leerkrachten zegt dat het onderwijsniveau daalt. De parate kennis van talen en andere kennisvakken gaat zienderogen achteruit. (Mensen met handen en voeten in de praktijk)

* knip *

Pascal Smet niet onbekend als het gaat over onbekwaamheid, laat die scholen extra doorlichten door een bijzondere inspectie.
Ook wordt er extra moeilijk gedaan, over allerlei subsidieringen waarop die scholen recht hebben.

Ge moet de Onderwijskrant eens lezen. Boeiende lectuur!

Salvadorii 5 september 2011 21:49

Ik zwijg.

(zelfcensuur) ;-)

Txiki 5 september 2011 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 5671664)
Ik zwijg.

(zelfcensuur) ;-)

awoert! spreek! omwille van het recht op vrije meningsuiting! spreek!

Salvadorii 5 september 2011 21:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5671668)

Wat ik over Pascal Smet te zeggen heb is wellicht in strijd met het forumreglement, en ik probeer me daaraan te houden :-)

Txiki 5 september 2011 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 5671674)
Wat ik over Pascal Smet te zeggen heb is wellicht in strijd met het forumreglement, en ik probeer me daaraan te houden :-)

Hoe? Geldt dat forumreglement ook als we bezig zijn over criminelen? 8O

Pier den Drol 5 september 2011 22:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 5671674)

Ik denk dat we hetzelfde denken ;-)

subocaj 5 september 2011 23:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pier den Drol (Bericht 5671767)
Ik denk dat we hetzelfde denken ;-)

Niveau jongens, niveau. Al is het maar dat van Pascalleke dat ge aanhoud. Dan is de lat toch niet te hoog gelegd denk ik.:-D

subocaj 5 september 2011 23:19

Citaat:

* knip *

Ze moeten toch ergens hun uittreding vergoedingen en vervroegde pensioenen op kunnen besparen. Hij wil het oude adagio van de katholieken terug invoeren: hou ze dom dan vertrekken we de volgende verkiezingen met stille trom.:-D

bgf324 5 september 2011 23:35

Citaat:

* knip *

Uhm, wat is er gebeurt? Ik snap er niet veel van. (Stuur desnoods door via PM, dan verspreid ik het wel via andere kanalen)

subocaj 5 september 2011 23:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 5671823)
Uhm, wat is er gebeurt? Ik snap er niet veel van. (Stuur desnoods door via PM, dan verspreid ik het wel via andere kanalen)

http://www.onderwijskrant.be/

giserke 6 september 2011 01:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5671668)

Ik heb een mail gekregen van de mods, dat het kabinet van Pascal Smet dit topic wil "zuiveren" van informatie.
Ze vinden de terrechte vergelijking van het gedrag van hun minister met bepaalde personen uit het verleden te gênant.

giserke 6 september 2011 01:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 5671664)
Ik zwijg.

(zelfcensuur) ;-)

Jij weet meer ;-)

subocaj 6 september 2011 01:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 5671887)
Ik heb een mail gekregen van de mods, dat het kabinet van Pascal Smet dit topic wil "zuiveren" van informatie.
Ze vinden de de vergelijking van het gedrag van hun minister met bepaalde personen uit het verleden te gênant.

Hij vind het waarschijnlijk ambetant dat hij na de volgende verkiezingen uit het parlement "gezuiverd" word. Als ik hem was zou ik dit ook naar de commissie verwijzen, om te bespreken of die vergelijking met bepaalde personen uit het verleden, "te gênant" is.:-D

giserke 6 september 2011 01:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door subocaj (Bericht 5671897)
Hij vind het waarschijnlijk ambetant dat hij na de volgende verkiezingen uit het parlement "gezuiverd" word. Als ik hem was zou ik dit ook naar de commissie verwijzen, om te bespreken of die vergelijking met bepaalde personen uit het verleden, "te gênant" is.:-D

Tja, als hij niet meer verkozen is, heeft hij daar niks meer te zoeken.
Daar bestaat een woord vor: democratie

Tejokus 6 september 2011 04:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door subocaj (Bericht 5671798)
Niveau jongens, niveau. Al is het maar dat van Pascalleke dat ge aanhoud. Dan is de lat toch niet te hoog gelegd denk ik.:-D

Het hangt er maar van af uit welke ondergrond men komt gekropen:lol::lol:;-)
(heb het niet tegen jouw he subocaj)

Verleden jaar beweerde Pascal dat hij tegen september van dit jaar
zou voorzien in voldoende scholen ed.
Heeft hij gelogen?
Ik heb nog niemand horen klagen ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be