![]() |
Maandag communautair akkoord
http://www.lesoir.be/actualite/belgi...idi-860419.php
Citaat:
|
Citaat:
|
[Bwarrior mode on]
Als ik het genoeg blijf herhalen en er echt echt maar super-echt in geloof zal het wel uitkomen, dat heeft mama mij geleerd [Bwarrior mode off] |
Let op! Hij heeft er geen datum bijgezet! Zo kan hij gelijk welke maandag naar voren schuiven om toch maar zijn gelijk te bewijzen, al is dat er eentje medio 4782! De truuk van de Franstaligen ( zie de interpretatie van de faciliteiten) ! :evil:
|
Citaat:
Maak u geen illusies: Elio weet dat hij moet springen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vrees inderdaad dat ze maandag met een monsterboeleke gaan afkomen.
Valt dat eigelijk tegen te houden? |
Citaat:
|
de maandag komen ze gewoon bijeen...
wie zegt dat ze iets qua akkoord gaan bereiken? |
Citaat:
Belgie zal eerder toch niet stoppen, alles moet eerst kapot zijn. De Vlaming reageert eerder toch niet, er zit nu eenmaal niets in. Het zij zo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan gaan SPA VLD en CD&V firguurlijk naar het schavot. Bovendien heeft LS bewezen dat ze liegen en bedriegen. http://www.standaard.be/artikel/deta...0&word=Le+Soir |
Beweerde Le Soir ook al niet dat de Europese Commissie België tot spoed zou manen om een nieuwe regering met volledig mandaat aan te stellen, welk bericht werd ontkend door Leterme en Barosso?
Het Brusselse sufferdje heeft daarmee ernstig aan geloofwaardheid en betrouwbaarheid ingeboet. Het zegt dus wel iets over de 'profetie' van BWarrior. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens: Ik weet dat het tegensteekt, wegens niet erg Belgisch, maar er is vrijheid van meningsuiting - als het u niet aanstaat, staat het vrij om het af te trappen. I really don't give a flying fuck what you think :-) Noot: als ge wilt weten waarom die partijen huisnegerachtig zijn luister even naar Malcolm X: ga naar yootoob en tik in Malcolm X en House negro :-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be