![]() |
Maandag beginnen de onderhandelingen
De partijen hebben 15 maanden de tijd gehad om hun standpunt te bepalen en
de standpunten van de anderen te verkennen. Verschillende informateurs hebben nota's gemaakt en Di Rupo heeft zijn nota in geuren en kleuren besproken ,toegelicht en iedereen hierop laten reageren. Eindelijk is het nu zover dat er onderhandeld gaat worden en dat het nu echt duidelijk wordt of er een nieuwe regering gevormd kan worden. citaat De Standaard: Formateur Elio Di Rupo belegt maandagmiddag een plenaire vergadering waar hij met acht partijen de onderhandelingen gaat starten voor een communautair akkoord. 'Het moet vooruit.' Maandag om 12 u 30 is het zover. Dan roept formateur Di Rupo (PS) de acht onderhandelende partijen opnieuw samen om de wijzigingen te bespreken die hij aanbracht aan zijn nota. |
Vanaf maandag zal de sfeer niet meer zo koet zijn.
|
Citaat:
Of Di Rupo bedenkt toch een list om de onderhandelingen nog en tijdje uit te stellen ,zoals hij de afgelopen weken heeft gedaan. |
Citaat:
Bij die strategie is toch helemaal niets te winnen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Enerzijds is het is het straf dat de meerderheid uiteindelijk weer zal moeten toegeven om BHV gesplitst te krijgen... De toegevingen zullen natuurlijk niet open en bloot te bewonderen zijn...:-D
Anderzijds is het nog straffer dat we in de moeilijkste periode van de laatste 6 decennia - misschien - een regering krijgen die geleid wordt door de opperman van een partij die er nooit in geslaagd is een verantwoord beleid te voeren... en dan druk ik me nog fatsoenlijk uit... Of kent er iemand enkele deftige verwezenlijkingen van die partij ► zodat ik mijn mening kan herzien? We zullen zien, zei de mol... en hij pijpte voort... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maandag ?
Tiens de zomer is toch pas over op 21 september ? |
Citaat:
Ik hoop dat, symbolisch ook in de Septemberdagen 2011, die conclusie nu eens eindelijk gertrokken wordt. Das dan 181 jaar + een paar weken later..:lol: |
Citaat:
Hij is al dicht bij de eindstreep. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be