![]() |
Gewoon uit nieuwsgierigheid.
De mijne is cmbb : Combat mission www.battlefront.com (ze hebben daar ook een politiek forum, maar daar gaat er soms nog heviger aan toe dan hier :D ) |
POPULOUS!!!!!
|
Ik heb er veel, maar...
all-time favoriet is QUEST FOR GLORY 1 Zo oud als de straat, maar geamuseerd dat ik mij daarmee heb :) Recentelijker ben ik bezig geweest met The Sims, NWN, IWD, Torment, BG Over het algemeen ben ik dus een RPGer. :) En voor de goede orde : FF is GEEN RPG! |
Citaat:
|
Anno 1602 is een van mijn favorieten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben al een aantal jaar uit het spelen uit en heb al lang niets meer gekocht. (De jongste jaren is er internet/forumverslaving en design bijgekomen.)
Mijn laatste waar ik nog wat tijd in stak was Command & Conquer. Daarnaast heb ik hopen tijd gestoken in allerlei RPG's enz. Te veel om op te noemen. |
Citaat:
Ik doelde echter op de Final Fantasy serie. Ik kan best aannemen dat veel mensen dat een tof spel vinden (zelf vond ik het eerlijk gezegd maar matig, de filmpjes en het verhaal waren goed maar het spel zelf was eentonig). Maar het een RPG noemen is gewoon verkeerd. FF is een gewoon een (animatie)film met wat turn-based gevechtjes tussenin. Dat die film van goede kwaliteit is maakt het geen RPG. |
Citaat:
|
Zero Hour ! (C&C generals)
Cossacks Colin McRae |
Nog steeds mijn huidige favoriet: Diablo II
En deze klassiekers zijn tijdloos: - Eye Of The Beholder (vooral EOB 2) - Bard's Tale - Ultima Underworld: The Stygian Abyss - Stonekeep Zelfs de meer recente RPGs als Baldur's Gate, NwN, of Morrowind komen daar nog niet in de buurt. |
Minesweeper houdt me soms bezig op lange vluchten.
|
Dit is mijn lijstje.
Hidden & Dangerous I en II Max Payne I en II (Return to Castle Wolfenstein en Medal of Honour in mindere mate maar toch nog leuk) Bovenstaande titels zijn toppers wat fps betreft. Conquest of the New World(turnbased) Anno 1602 Age of Empire II Cossacks Empire Earth De RTS-games die ik in die volgorde gespeeld heb. Het meest verslavende en een van de beste games die ik ooit gespeeld heb is Neocron (een uitstekende mix van FPS en RPG), een mmorpg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op PC:
Call Of Duty CS: Condition Zero GTA Vice City (als ik thuis kom vant school: Postal 2) Op Playstation: Pro Evolution Soccer 3 |
Best game vorig jaar: GTA III Vice City
Onlangs demo gespeeld: Thief III (Deadly shadows) http://games.telenet.be/index.php?act=one&nid=13333 HEERLIJK!!! Ik ben verkocht. Na de examens in huis halen. Deed me denken aan Hitman II. Vorige zomervakantie (2003) kon je da als full game spelen op Telenet Gamezone. Gans mijn herexamens naar de kloten door da spel :(. (yeah: blame the game ;)) Duur (dus geen budget game) legaal spel dat ik heb liggen (en dat betekent dat ik het echt wel goed vind (heeft ook wel met de steengoede "fade-protection" beveiliging te maken ;))): Operation Flashpoint. Best game ever: The Settlers. Ook Worms 2 speel ik nog regelmatig met 2. Vroeger was ik een grote fan van strategie (C&C, Red Alert...) maar dat is hard geminderd. Wel sim-games (Caesar III, Tropico... ) vind ik nog geweldig. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be