![]() |
Wikileaks zet alle US cables ongeredacteerd op het net, namen informanten inclusief
Sommige mensen zijn ongerust wegens het ongeredacteerd publiceren van alle US cables door Wikileaks, vele informanten zullen hun anonimiteit verliezen
![]() Citaat:
Lees ook Citaat:
|
Ik meen gehoord te hebben zelfs op Radio France International dat Wikileaks gehacked zou zijn in deze zaak. Het is duidelijk dat de elite Wikileaks kapot wil of onder controle.
|
Inderdaad. Bedankt voor de info.
Citaat:
:roll: |
Ik zie het probleem niet. Informanten moeten maar een codenaam gebruiken i.p.v. hun echte naam. Eigen schuld dikke bult.
|
007 ;-)
|
Wellicht een VS actie om internet in te dammen - parallel aan 9/11 dus eigen gegenereerd ....
|
File zou cables.csv heten.
Encrypteerd met PGP Passwoord is: "ACollectionOfDiplomaticHistorySince_1966_ToThe_Pr esentDay#" Torrent hier: https://thepiratebay.org/torrent/664...8cables.csv%29 |
Citaat:
|
Citaat:
En dan de klassieke conclusie. Het zou echter niet de eerste keer zijn dat dit losgeslagen projectiel zich er zelf op beroemt de informatie gebracht te hebben die tot slachtoffers leidde wel? Valt dat onder verantwoord geweld of het maken van onvrijwillige martelaren...?:cry: |
Citaat:
|
Chinese activisten in gevaar vanwege de her-'gelekte' VS cables ?
Citaat:
|
Citaat:
1,7gb is teveel voor een Excel blijkbaar, dus open het bestand met een texteditor. Installeer JujuEdit ofso (gratis abandonware) Does the trick in 10ms. Een eerste find op belgium, stoot direct op... Citaat:
|
@Sodomis, bedankt voor de info.
Zeer nuttig voor zij die het nog niet gedownload hebben. |
Union Miniere bestaat sinds lang niet meer, die naam wordt evenmin gebruikt.
Dus hoe betrouwbaar is dit verhaal? Ik laat even in het midden hoe de huidige naamvoering is. |
Citaat:
De Belgische tak van Union Miniere werd omgedoopt tot Umicore. De Belgisch Congolese Union Miniere du Haut Katanga (UMHK) werd Gecamines nadat Mobutu den boel genationaliseert heeft. Als ik mij niet vergis, is Forrest ooit bestuurder geweest van Gecamines. |
Citaat:
Het gaat om cables van 1994 tem 2010 Voor België begint dat bij periode na dood Vader Kabilla tot en met de voorbereiding op het bezoek van de koning in Congo. Dit is & dus 100% "The Real Deal"! Tenzij iemand zijn best gedaan heeft om 1,7 GB FLAT TEXT over 6 jaar wereldgeschiedenis te vervalsen. ;-) |
@ Sodomis
Ik probeer jouw werk niet de degraderen, het valt me alleen op dat men deze naam gebruikt. In '88 heette het al Gecamines. De enige hoogbouw (naast het nooit afgemaakte Lumumba monument) in 'sasha. |
Citaat:
Citaat:
|
De huiudige naamgeving is correct. Een grote club overigens en de belangrijkste goudsmelters in Belgie.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be