![]() |
Hoeveel ben je waard?
Ik heb altijd gedacht dat in een materialistische samenleving als de onze het bedrag dat we waard zijn op ons voorhoofd zou moeten geplakt worden: dat zou tenminste een objectieve rangschikking van status garanderen in de sociale omgang. Omdat we op forum elkaars voorhoofd niet zien, moet ik dus vragen zelf aan te geven hoeveel je waard bent. Dat is dus alles, spaargeld, bankrekening, aandelen, netto-investeringen en bezit.
Je moet niet zeggen hoe je daaraan gekomen bent, maar het mag. Ik 0€ en door me van alles te ontzeggen. |
Wij (mijn vrouw en ik), ruw geschat een kleine 400.000
Met niets begonnen en met 3 kinderen. Maar daar hebben we serieus onze frak voor moeten afdraaien. |
1500 euro, dat geldt voor elke gewone sterveling die geen extra beveiliging of media)aandacht krijgt.
Voor die prijs weet ik dat er huurmoordenaars bereid zijn hun ding te doen. |
276 triljoen pond
|
665 cd's 300 dvd', 7 bakken bier en 7 3/4 flessen whiskey
|
Ik ben een paar miljard in het rood waard.
|
97 kilo aan goud
;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet niet voor hoeveel het werk me verzekerd heeft.
Ik heb toen wel gezegd dat ze hunzelf als begunstigde mogen nemen, ik kan er dan toch niets meer mee doen. :D |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga nooit spreken van die is zoveel waard, en de die is zoveel waard. Zogezegd is ieder mens evenwaardig. Ik spreek enkel van gelijke en ongelijke mensen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Welk bier is't dat je wil? |
Kroonkurken en bierflesdopjes zouden een wettelijk betaalmiddel moeten worden.
Uiteindelijk is het materiaal waaruit die dingen zijn gemaakt toch meer waard dan het papier van de drukpersen van de ECB. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be