![]() |
De Splitsing Van Vlaanderen
Vlaanderen is gesplitst tussen drie landen: West- en Oost-Vlaanderen in België, Zeeuws-Vlaanderen in Nederland en Frans-Vlaanderen in Frankrijk. Vindt u de splitsing van Vlaanderen een goede zaak of niet?
|
Echt, ik ga zelfs de moeite niet doen om je een idioot te noemen.
|
Waarom ? Is het niet juist, misschien ?
|
Wat niet juist?
|
Dat Vlaanderen gesplitst is.
|
Citaat:
1- Noord Brabant in Nederland 2- Provincie Antwerpen 3- Provincie Vlaams-Brabant 4- Provincie Waals-Brabant 5- Brussel Hoofdstedelijk Gewest Een goede zaak of niet ? Van kip kap gesproken ;-) |
Citaat:
Maar of wij dat nu goed vinden of niet interesseert ons heden ten dage niet. Wat ons wel interesseert is hoe verlost te geraken van de Belgisch francofone armlastigaards die ons voortdurend voor de voeten blijven lopen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus: België kan ontploffen. Daarom wordt het geplitst Het Nederlands- sprekende deel van Belgie wordt samengevoegd met Nederland :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of moeten we misschien eens naar het Internationaal hof in Denhaag? Da gaat wel lang duren dan, in 1302 waren ze rapper klaar met zulke kwesties. Schijnbaar heeft frankrijk toen geen klop genoeg gehad. Maar vandaag zijn er vreedzamer methodes bv een boycot van Frankrijk: geen franse produkten kopen, geen vakanties naar Frankrijk, geen Tour meer kijken of sponseren enz. BTW het verbaast mij dat de Nederlanders zoveel naar dat land op vacantie gaan? Ik snap niet wat ze daar zoeken. Stropke viert vacantie in eigen land om te zien "wie sjoen os Limburg is...";-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
De Nederlanden is gesplitst tussen Nederland, België en Luxemburg.
Vindt u de splitsing van de Nederlanden een goede zaak of niet? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be