![]() |
Als er NU niet dringend op straat gekomen gaat worden...
... kunnen we onszelf evengoed " Walenvassalen" gaan noemen, en ons laatste greintje zelfrespect overboord gooien :oops:
Voor de onwetende... google vassal maar es... Misschien is dat een woord dat voor de Vlaming meer van toepassing is in plaats van dappere galliërs |
Citaat:
Maar goed. Wat loop je hier nu eigenlijk te huilen? Je hebt de leiders die je verdient. |
Citaat:
en trouwens, ik heb niet de leiders die ik verdien... ik heb de leiders WAARVOOR ik verdien. Dat is een heel ander perspectief... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat verdient een: EPIC FAIL. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nutteloos topic
|
Je gebeden zijn verhoord. Er wordt op straat gekomen:
www.dwarsdoor.be Wel pas binnen twee weken, maar aan dit tempo schat ik dat de 'onderhandelingen' nog wel twee �* drie jaar gaan duren. |
Citaat:
|
Het is helaas een feit dat de Vlaming niet op straat durft te komen. Zolang hij zijn dikke biefstuk kan eten heeft ie daar ook geen reden toe. De Vlaming is maar een slappe vod dat totaal geen zelfrespect heeft voor zijn land, taal en cultuur. Dus hoe kan je dan met zo'n "volk" ooit een eigen staat beginnen?
Misschien kunnen ze eens proberen om een pro Vlaamse "niet in onze naam" te organiseren. Gratis frietjes met of zonder mosselen en wie weet is er nog wel een grote opkomst. Liefst op een zondag en als het goed weer is. Aja, het mag ook niet te warm zijn want dan is het ook niet goed. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De Gordel ! Een fenomenaal geslaagde Gordel door het massale wegblijven van de Vlamingen. Ach ja het regende...bijgod dat deed het ook in 2006 en 2008 toen er 60000 en 80000 mensen kwamen opdagen. Het signaal van De Gordel is duidelijk...geen zinnig mens heeft nog zin op te stomen voor RAND-debieliteiten. Nog wat extremistische vendeliers en fundamentalistische tamboers schrijven de Vlaamse fora vol met hun onnozelheden. De normale Vlaming kan BHV en de rand geen bal meer schelen. |
Citaat:
En u zegt dus dat indien BHV en de Rand mij wel interesseren ik geen normale Vlaming ben? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be