![]() |
Eigen Volk Eerst in mekaar geklopt.
Citaat:
__________________________________________________ _____________ "Men" heeft het effektief veel te ver laten komen. autochtonen die vroeger nog hun mond durfden opendoen waren "xenofoben" "vuile racisten" en "vlaams blokkers". Nu zijn ze verhuisd en zwijgen. De allochtonen die bleven mogen nu wèl hun mond opendoen.... en krijgen de klappen. Ik zie Freya Pireyns, Pètrick en wie nog van de VLD al over mekaar tuimelen om toch maar te beweren dat ze het hadden "gezegd", of zou het toch FDW geweest zijn die problemen voorspelde? Nu, rake klappen met een moersleutel krijgen is een gevaarlijk grapje! |
Arme Top.
|
Weeral een poging tot 'allochtonen worden voorgetrokken' topic. Maar wat een gekronkel alweer. Als voorbeeld moet blijkbaar dienen een in elkaar geslagen allochtoon politicus. De obsessie is bijna grappig te noemen.
|
Citaat:
Dat wordt weer een draadje vol leuke enge veralgemeningen. |
Citaat:
Dat ze maar eens wat meer uit hunne villa's komen uit hun villawijken en echt zien wat er op straat gebeurt. Ik hou niet van geweld maar ik wil meer van dat, tot ze het door hebben. En ja, ze zijn ALLEMAAL verantwoordelijk hiervoor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het aanklagen of het ontkennen ? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou bijna moeten denken dat het nog juist is ook. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En in het artikel zet men er niet eens bij dat de dader autochtonen waren. 'Dat moet een vergissing zijn'. Dat zet men er slechts niet bij als het om allochtoonse daders gaat. :roll: Zo gaat althans deel van de mythe die sommigen willen verspreiden, de mythe van de onderdrukte autochtoon die met selectieve 'bewijsvoering' kost wat kost moet aangetoond worden, alzo de haat tussen bevolkingsgroepen wat meer aanwakkerend. Ja, ooit zal de stad wel eens in brand staan als we de zaken niet op een objectieve en oprechte manier kunnen benaderen. |
Citaat:
|
Citaat:
wel leuk om al die linkiewinkie negationistische commentaren hier te lezen. Staat het water al aan de lippen dat er niks anders meer uit kan komen? |
Citaat:
Citaat:
|
en kijk! Prachtig werk van de Antwerpse politie:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar laat ons het voor de verandering eens over de zaak Guido De Moor hebben, die zaak weet u wel waar de moordenaars er met twee jaar met uitstel van af kwamen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be