![]() |
Nestor Burma = banneling?
Ik zie zopas dat Nestor Burma gebanned is. Mag ik de moderatie vragen welke de reden voor deze verbanning is?
Indien het om een opeenstapeling van banpunten gaat, welke is de reden voor de laatste banpunten? Voor hoe lang is de ban? Met dank (niet voor de ban welteverstaan). |
Ook spijtig. Vond het toch een user die altijd op een vriendelijke manier zijn standpunten wist door te drukken.
|
Niet geheel onverwacht... of onterecht.
|
Citaat:
Onterecht? Valt nog te bekijken wat de reden is van de ban. Ik zie op eerste zicht nergens een duidelijke overtreding van het forumreglement. De post die mogelijks bezwarend is staat er in elk geval nog. Dus.... . |
Het is gebannen, niet gebanned. Verder denk ik dat ik weet waarom. Hij linkte naar een YouTube-video waarin het aantal doden van de Holocaust in vraag werd gesteld. De forumadministratie is hier erg gevoelig voor.
|
Citaat:
Ik ook. |
Game, set & match.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Mijn serieuze mening staat hier: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=244 |
Citaat:
Ik vind wel dat we eens serieus zouden moeten kunnen discussiëren over die materie, zonder al dat gedoe. |
Citaat:
Respect voor andere meningen is weer ver te zoeken in zionistische hoek :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
2) 'De zionistische hoek' bestaat alleen in het hoofd van jou en je maten. |
Citaat:
Bovendien werd in die link de verandering in officiele schattingen, van officieel aanvaarde bronnen en documentaires aangekaart (dus geen revisionistische bronnen). |
Citaat:
Ik wou dan ook gewoon de uitkomst van een goed debat over de holocaust afwachten. Jammer dat dit niet mag plaats vinden. Er moet ruimte zijn voor historisch onderzoek! Overigens was er niets negationistisch aan de video die Nestor Burma postte. Algemeen wordt aangenomen dat er 6 miljoen joden dood gingen in WO2, waarvan 1 miljoen in Auschwitz (Grotendeels vergast). Het minimaliseren of ontkennen van die getallen is verboden (het maximaliseren dan weer niet ... logica?). In die video zien we een zionist/holocaust-uitbuiter die spreekt over 9 miljoen doden in Auschwitz. Iemand die dat terug bij stelt naar de gebruikelijke 1 miljoen is dan volgens jou een negationist? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be