![]() |
Chocotof niet langer belgisch
Naar verluid zouden 3 productielijnen naar het oostblok vertrekken. De lijnen waarop de chocotof, bouchee en mignottes worden gemaakt. Meer nieuws de komende dagen.
|
Een pak werklozen erbij, goed nieuws. De ondergang stapje per stapje dichterbij.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe sneller hoe beter. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat doet uw Belgiscistische profitariaatsvakbond aan deze zaak? |
Hoe kaers?
Als Belgie niet meer Belgisch is, dat zou pas nieuws zijn... |
Citaat:
Meent hij dit, of zou het een of andere puber zijn die hier wat komt zeveren? |
Citaat:
Ik ben bereid om honger te l**den. Dorst niet. Er zijn grenzen. Taalgrenzen, staatsgrenzen en grenzen aan mijn biologische eigenheid. Ik hou wel van kleine steekjes onder water. Lang leve Vlaanderen. |
Citaat:
|
Iets dat N-VA niet zal kunnen... dat zal lui-links ongetwijfeld wel lukken...
|
Citaat:
Het Europa van de concurrentie concurreert zichzelf dus kapot. In hun schaduw: nieuw protectionisme en nationalisme wat het volk koest houd en zichzelf vooral buiten schot zet. Een voorbeeldje van het beleid in Duitsland, iets waar onze vlaams nationalisten graag mee stoefen. http://www.1meikomitee.net/59.htm Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of zijn dat daar geen mensen? 8O |
Citaat:
Zijn dat vragen over de inhoud? Neen, het zijn kronkels die neigen naar ontkenning en dus niets zeggen over wat ik daar schreef. |
Citaat:
Het is hier wel kalmer geworden sinds die jongens gevonden zijn, er wordt wat minder geschoten en wat minder brandgesticht nu. De politie moest wel optreden als die outlaws vermoord zijn, daarvoor - zo vertelde me iemand, had de onderzoeksrechter gezegd, "als die jongens op elkaar schieten dan moeien we ons niet." leve het Belgische gerecht. :D |
Citaat:
Lang geleden (toen ik nauwelijks wist wat het voorstelde) heb ik nog een "Outlaw" persoonlijk gekend, was een ex-verkeersleider in Zaventem. Van Mechelen, uiteraard. Hij had twee auto's en een motorfiets......en een Colt Python waarmee hij zich later, van pure zattigheid, in zijn eigen voet heeft geschoten. Dat je uit dat milieu weg bent, zal je wel geen kwaad gedaan hebben, veronderstel ik. |
Citaat:
Ik ben niet iemand die de zaken zo kan laten in ruil voor wat rust. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be