![]() |
Wat is lelijk?
Wat vindt u lelijk? Of wie vindt u lelijk? En waarom?
Het is wel niet de bedoeling om kwetsende opmerkingen over personen te maken. Hetgeen ik lelijk vind: reptielen en amfibieën. Echt lelijke wezens vind ik dat. Verder: mannen die van die witte sportkousen dragen in sandalen. Vind ik bah. Of vrouwen op leeftijd die zich als twintigers kleden en veel te veel make-up dragen. Graag uw mening. |
Kaalkopibissen, Britten (die hebben geen smaak en durven al eens fysiek lelijk te zijn), het Vlaamse landschap waar ik me bont en blauw aan erger, oude wijven en politici (op enkele uitzonderingen na;-)), de Borinage, maisvelden en Corsicaanse dennen, huizen uit de jaren '70, sanseveria's en cactussen op vensterbanken bij 60-plussers, geblondeerde barbiepoppen, natuurlijke blondines die hun haar verven, boerka's, grafitti, sportschoenen, te korte lange broeken waardoor je mensen hun sokken (of nog erger) een deel van hun melkwitte benen kunt zien en vast nog wel een hoop die ik momenteel vergeet.
|
Hebt ge weer complexen?
|
Lelijk: kledij waar het merk in veel te grote letters op vermeld staat zoals GAASTRA, BIKKEMBERGS, ...
Crocs schoenen: bah. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Laten we een ijkpunt nemen, waarover consensus bestaat dat het lelijk is.
Het kapsel van Fabiola bvb. |
deze.
|
Citaat:
|
Oei, nu heb ik toch een persoon beledigd. Sorry tante Fabi.
|
(knie)laarzen, hakken, puntschoenen.
Vettige bierglazen. Gelakte nagels. Overgrote zonnebrillen, zonnebrillen in het haar. Lippenstift, oogschaduw (vooral a la Amy Winehouse). Fiat Multipla, Ferrari. Huidige toestand in mijn keuken. Roze polo's en "manbags" voor "mannen" Panty's. ... |
- uitgebouwde auto's, VW Golf, Seat Ibiza, ...
|
Geliefde broeder, je hebt gelijk om mens te zijn is om een geschikte te kiezen in alle opzichten religieuze, wetenschappelijke, sociale en morele niet een gelegenheid om de een dat een slechte zaak, maar integendeel, vindt hij een goede in alles vinden gegeven
Profeet Mohammed vrede zij met hem gezegd (je weet wel de zaken van uw wereld) Naast de Imam Ali bin Abi Taleb en Ben gezicht met de Boodschapper van Allah, een van de metgezellen moge Allah tevreden met hem en de vierde kalief, zei (per plaats van een artikel) |
Citaat:
|
Wat lelijk is? Een eendje.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() Okee, "duckfaces" vind ik ook maar niks |
Citaat:
|
Herman "Nosferatu" van Rompuy.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be