Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   ordinaire zakkenvullers (https://forum.politics.be/showthread.php?t=159978)

hollande 7 september 2011 15:06

ordinaire zakkenvullers

Het zal wel een shock voor de NVA'ers zijn dat het toch geen heilige boontjes zijn, maar ordinaire zakkenvullers.
vlaams minister van Bestuurszaken Geert Bourgeois blijft achter de beslissing over de uittredingsvergoedingen voor burgemeesters staan.

http://knack.rnews.be/nl/actualiteit...5097431249.htm

Xenophon 7 september 2011 15:07

Belgische zakkenvullers!

hollande 7 september 2011 15:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5674561)
Belgische zakkenvullers!

het is wel alleen in vlaanderen, leer lezen.

Xenophon 7 september 2011 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sarkozy (Bericht 5674566)
het is wel alleen in vlaanderen, leer lezen.

Vlaamse zakkenvullers!

backfire 7 september 2011 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sarkozy (Bericht 5674560)
Het zal wel een shock voor de NVA'ers zijn dat het toch geen heilige boontjes zijn, maar ordinaire zakkenvullers.
vlaams minister van Bestuurszaken Geert Bourgeois blijft achter de beslissing over de uittredingsvergoedingen voor burgemeesters staan.

http://knack.rnews.be/nl/actualiteit...5097431249.htm

Ik vind je reactie van een ordinair allooi. Uiteindelijk gaat het erover dat schepenen en burgemeesters, indien ze na afloop van hun functie, dreigen een deel van hun inkomen te verliezen, een tijdelijke opzeggingsvergoeding zouden krijgen die gebonden is aan tal van voorwaarden, waaronder - ten eerste - de tijdelijke aard en ten tweede, het vervallen van die vergoeding wanneer blijkt dat de inkomensdelving ook vervalt. Wat is daar nu in godsnaam verkeerd aan? Zie je dan niet het verschil tussen het exhuberante en perverse van de opzeggingsvergoedingen op federaal en regionaal niveau? Of past deze post in het rijtje obligatoir N-VA-bashen vanuit een zogenaamde moral high ground?
Me dunkt het laatste.

Another Jack 7 september 2011 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door backfire (Bericht 5674604)
Ik vind je reactie van een ordinair allooi. Uiteindelijk gaat het erover dat schepenen en burgemeesters, indien ze na afloop van hun functie, dreigen een deel van hun inkomen te verliezen, een tijdelijke opzeggingsvergoeding biedt die gebonden is aan tal van voorwaarden, waaronder - ten eerste - de tijdelijke aard en ten tweede, het vervallen van die vergoeding wanneer blijkt dat de inkomensdelving ook vervalt. Wat is daar nu in godsnaam verkeerd aan? Zie je dan niet het verschil tussen het exhuberante en perverse van de opzeggingsvergoedingen op federaal en regionaal niveau? Of past deze post in het rijtje obligatoir N-VA-bashen?
Me dunkt het laatste.

Hij geeft enkel weer dat de N-VA geen haar beter is dan de anderen wanneer men naar concrete beleidsdaden kijkt.

Als je dat bashen wil noemen...

fox 7 september 2011 15:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 5674614)
Hij geeft enkel weer dat de N-VA geen haar beter is dan de anderen wanneer men naar concrete beleidsdaden kijkt.

Een bericht quoten zonder het te lezen. Klasse.

backfire 7 september 2011 15:37

Citaat:

Als u 'ordinaire zakkenvullers' en 'geen haar beter dan de anderen' niet 'bashen' noemt, mij ook goed. Me dunkt dat de topicstarter overigens niet verder heeft gekeken of gelezen dan de titel van een of ander artikel ('N-VA wil ook burgemeesters opzegvergoeding geven') en als een woesteling een topic is gestart hier op het forum.

Informeer u.

Xenophon 7 september 2011 15:43

Citaat:

De N-VA is ook graaiend krapuul zoals de rest bedoel je?

Another Jack 7 september 2011 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 5674620)
Een bericht quoten zonder het te lezen. Klasse.

Bourgeois verdedigt het systeem van uittredingspremies.

Ik kan het artikel nog eens opnieuw lezen als dat wenst, ik denk niet dat de inhoud er door zal veranderen.

Another Jack 7 september 2011 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door backfire (Bericht 5674659)
Als u 'ordinaire zakkenvullers' en 'geen haar beter dan de anderen' niet 'bashen' noemt, mij ook goed. Me dunkt dat de topicstarter overigens niet verder heeft gekeken of gelezen dan de titel van een of ander artikel ('N-VA wil ook burgemeesters opzegvergoeding geven') en als een woesteling een topic is gestart hier op het forum.

Informeer u.

Het artikel bevestigt de titel (wat meestal zo is...:roll:)

Ik begrijp evenwel dat velen deze berichten liever niet zien.

Pech voor hen!

Another Jack 7 september 2011 15:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5674681)
De N-VA is ook graaiend krapuul zoals de rest bedoel je?

"Binnen de N-VA" moet het zijn.

hollande 7 september 2011 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 5674692)

Pech voor hen!

Ze zijn ziende blind.

Another Jack 7 september 2011 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sarkozy (Bericht 5674706)
Ze zijn ziende blind.

O wee!
Zij die de Nieuwe Idolen durven bekladden!

Het schuimend gebries, oeverloos gescheld kan herbeginnen...

backfire 7 september 2011 15:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 5674692)

Pech voor hen!

Klopt. De titel is dat Bourgeois achter die uittredingsvergoeding staat en dat staat - nogal wiedes - ook bevestigd in het artikel. Nou en? Wat is er verkeerd daarmee? Is dat 'ordinaire zakkenvullerij' of goedkoop bashen zonder te weten waar het nu eigenlijk om gaat.
Ik denk dat binnen de context waarin de N-VA die uittredingsvergoeding ziet, er niets verkeerd aan de hand is. Er worden niet met gigantische sommen gegoocheld en de voorwaarden zijn duidelijk.

Another Jack 7 september 2011 15:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door backfire (Bericht 5674720)
Klopt. De titel is dat Bourgeois achter die uittredingsvergoeding staat en dat staat - nogal wiedes - ook bevestigd in het artikel. Nou en? Wat is er verkeerd daarmee? Is dat 'ordinaire zakkenvullerij' of goedkoop bashen zonder te weten waar het nu eigenlijk om gaat.
Ik denk dat binnen de context waarin de N-VA die uittredingsvergoeding ziet, er niets verkeerd aan de hand is. Er worden niet met gigantische sommen gegoocheld en de voorwaarden zijn duidelijk.

Stond er iets van sommen in dat artikel?
Graaien "onder voorwaarden" is natuurlijk een must.

backfire 7 september 2011 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 5674716)
O wee!
Zij die de Nieuwe Idolen durven bekladden!

Het schuimend gebries, oeverloos gescheld kan herbeginnen...

Nee hoor, van mijn kant geen schuimend gebries en oeverloos gescheld. Overigens, als ik de communautaire discussies hier volg, valt dat nog goed mee met dat gescheld aan Vlaamse kant. Laten we het er bij houden dat vanop beide 'oevers' redelijk wat gescholden wordt.
Wat mij stoort is het gebrek aan argumentatie. Het razendsnel reageren op zaken die in de pers verschijnen, zonder de nodige analyse. 't Is meteen boem-patat. Waar zijn de inhoudelijke argumenten? Deze topic bewijst dat alleen maar.

backfire 7 september 2011 16:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 5674726)
Stond er iets van sommen in dat artikel?
Graaien "onder voorwaarden" is natuurlijk een must.

Ach, laten we zo stellen. De dag dat jij verkozen wordt, zie jij natuurlijk af van elke vergoeding.

Xenophon 7 september 2011 16:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 5674697)
"Binnen de N-VA" moet het zijn.

Ik meen te mogen stellen dat er ruim graaiend krapuul bestaat buiten de N-VA.

De Brabander 7 september 2011 16:31

't Schijnt dat de dikke nu in een dikke villa woont?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be