![]() |
Emo-evolutie
Toen ik daarnet het einde van mijn laatste vroege shift aan het vieren was, en al redelijk beschonken was door de heerlijke trappist Orval, zat ik eens zo te filosoferen in het rokerslokaal... met m'n eigen, maar da's een andere discussie :p
Uiteindelijk kwam ik tot conclusie dat dieren over het algemeen geliefder zijn dan mensen: het is te zeggen: ik kwam tot deze conclusie: Mensen die graag dieren zien, wil niet zeggen dat ze graag mensen zien. Andersom is dat niet het geval: wie niet graag mensen ziet, ziet meestal wel graag dieren. En ook: wie niet graag dieren ziet, ziet meestal ook niet graag mensen, en wie graag mensen ziet, ziet graag dieren. Dus theoretisch gezien, zouden meer mensen van dieren houden, dan van mensen :-P Daarom deze -uiteraard nutteloze- poll, om ofwel mijn gelijk te geven, ofwel mijn stelling te ontkrachten ;-) Dus: aan u om te beslissen, ik denk dat jullie wel eerlijk kunnen zijn onder die nicknaam ;-) PS: hier mag uiteraard gezeverd en gespamd worden. Meerdere keuzes mogelkijk eh :-D (en niet anoniem, om de pollverneukers eruit te halen ;-) ) |
8O euhm.... aar joe from Weels or wat?
|
Citaat:
|
Ben eigenlijk 2 keuzemogelijkheden vergeten:
Ik zie liever beesten dan mensen, en andersom :-( |
Citaat:
|
Ik zie niet graag mensen, maar ik zie vele diersoorten wel graag.
|
Citaat:
|
Ondertussen leg ik geld op den toog voor een rondje. *slurp*
|
Citaat:
8-) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dronkoers, volgens mij heb je wel gelijk.:-o En ik denk te weten hoe dit komt (niet het feit dat je eens gelijk hebt, want dat is een mysterie voor mij!!!:twisted: maar over je stelling:-)).
Dieren zijn in het algemeen de zwakkere soort, die zich minder kunnen verweren, en zich niet ten volle kunnen uitdrukken. Het is een soort medelijden dat mensen voelen voor de dieren. Dat is mooi, mensen die opkomen voor dieren, maar vaak kan dit lelijke proportie's aannemen. Het is lelijk dat mensen de dood van een mens door een dier toejuichen. Vb: een stom artikel in een snertblad als HLN gaat bv over een krokodil die een mens heeft verscheurd, of een stier die een mens heeft vertrappeld. Heel vaak, al te vaak, meestal nemen de mensen het op voor het dier 'dat zijn instinct volgt'. Ze vinden het een goede zaak wanneer die mens een pijnlijke dood gestorven is -hoewel die daar niet noodzakelijk schuld aan heeft- en vinden zelfs dat het moorddier beloond moet worden. Ze vinden niet dat het dier moet verplaatst worden of eventueel afgemaakt worden, om meer menselijke drama's te voorkomen. Hoe laag kan een mens vallen denk ik dan.:x |
Citaat:
|
Ik zie evengraag (sommige) mensen als dieren.
Dieren zijn wel oprechter. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat moet ik nu met jou poll? Inderdaad nutteloos me dunkt....:lol: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be