![]() |
Prinses Elisabeth België's hoop ?
Als Albert het nog 8 jaar uithoudt
lukt ons land misschien nog het behoud : Liesje bracht met glans in mooi Nederlands haar maidenspeech als jonge heraut. De Standaard |
man man man, ze noemen het haar eerste werkbezoek.
Zou ze verdomme nog betaald zijn ook, om naar dat ziekenhuis te gaan? :x |
Citaat:
|
Is dat kind niet schoolplichtig ?
|
Citaat:
|
hoop?8O
hoop shit ja....:? |
Ach, de harde woorden. Hoe zielig toch, die flaminganten. De schoonheid van het leven kennen ze niet eens. Zelfs op onschuldige kinderen zitten ze te schelden. :?
|
schaf die zever gewoon af...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zelfs niet wanneer het om de rechten van kinderen gaat. Buitenechtelijke kinderen hoeven ze niet te erkennen zelfs als hun ouderschap bewezen is. Die kinderen kunnen geen rechten doen gelden op erfenissen, zelfs niet eens op onderhoudsgeld. En nu blijkt kinderarbeid ook al toegelaten. Moest Nike dit doen zou de hele wereld er over vallen. Maar bij Nike zouden die kinderen wel niet zo royaal betaald worden uiteraard...8-) |
Citaat:
Uit de juiste foef komen is voldoende om een lotto win for life te krijgen, en een land te regeren. |
Volgens mij komt dit door de "vermindering" van de dodatie voor dat aderrengebroed in Laken.
Ze worden nu per uur en per man betaald voor een optreden. Vandaar dat ze ook hun kinderen inzetten, en dat flup altijd Mathil mee heeft. 3 lonen ipv 1. |
Ik zou ze uithuwelijken aan prins Harry en met een personele unie België aan Groot-Brittannië verbinden en uit de eurozone halen.
|
Je weet toch dat in een koningshuis degene met het meeste verstand de PR moet doen.:-D
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat dit forum stilaan beter de naam separatics.be verdient. Een verzameling van sjaggerijnige kankeraars.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Hetgeen op de site van UZ bevstigt. Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be