![]() |
Wie is het vuilste en onveiligste: Brussel of Napels?
Thielemans kan het niet hebben dat zijn stad de vuilste en onveiligste van Europa genoemd wordt. Maar als zelfs een Napolitaan dat zegt, wie kan er dan nog aan twijfelen? Wordt het niet eens tijd Brussel onder curatele te stellen?
Luigi De Magistris, burgemeester van Napels: "Brussel is veel gevaarlijker dan Napels.” |
Citaat:
Vanaf valavond worden de straten dan weer onveilig gemaakt door luguber uitziende allochtonen, en in sommige wijken soms de ganse dag... Een prima decor om een science-fiction horrorfilm te draaien over een post-nucleaire griezelwereld... |
Luigi De Magistris: Burgemeester van Napels en Allesweter.
|
Hoeveel percent van de Brusselse zaken betaalt beschermingsgeld. Hoeveel percent van de Napelse zaken ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Brussel is inderdaad een vuile stinkzweer.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Als we elke stinkstad in vlaanderen aan de Walen moeten schenken als franstalig lebensraum, dan gaat er weinig overschieten. |
Citaat:
Eens een groot aantal ongewenste gasten daar weg zijn, de boel opknappen, en hetgeen niet meer op te knappen valt afbreken, en nieuw bouwen. Daarna normale mensen aantrekken om in de heropgebouwde en uitgekärcherde en schoongekeerde stad te gaan wonen... |
Citaat:
|
Napels, is dat niet de stad waar op elke hoek huisvuil wordt verbrand?
En de burgemeester van die stad gaat andere steden eens schofferen.... |
Citaat:
Ik zie het de legendarische Bourville nog zo zeggen...:lol: |
Citaat:
Wat denkt die man wel, Brussel is nog zo'n mooie en propere stad. |
Los van wat ik van Brussel denk, kan ik enkel maar concluderen uit een bezoek aan Napels dat het een vuile, wanordelijke en onveilige stad is.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be