![]() |
Jean-Marie Pfaff op verkiezingslijst
Het gaat de ronde dat JM Pfaff in 2012 voor NVA in Brasschaat zou opkomen bij de verkiezingen.
Zijn slogan zou zijn, Pif Poef Phaff en gij zijt af :lol: Ben benieuwd naar het wit konijn van de NVA |
Zou me niet verwonderen, heeft zichzelf al genoeg geprostitueerd voor geld. N-Va op een kraag kan er nog wel bij. Tenminste als niemand meer bied.
|
Is hij die voetballer?
|
Citaat:
Maar werd vooral bekend door zijn soap en ook door het feit dat hij honderden mensen bij hun kloten heeft gehad door zogenaamd als imbeciel door het leven te gaan. Pif Poef Phaff en jij bent af zei de Phaff en verkocht een girraf |
Citaat:
Citaat:
|
Na Bracke verwondert niets me nog wat N-VA op de lijst zou zetten.
Bracke heeft dan nog wel wat verstand, Pfaff ruikt aleen geld. |
Citaat:
|
Citaat:
Als dit geen grap was: bron? Het enige recente nieuws dat ik vind over Pfaff is dat hij overspelig is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als em het zo doet, belziek flink uittrappen ist prima. |
Waarom wordt er geen nieuwe rubriek opgestart: PPT = Pin & Puk Trolhoekje?
Waar is de bron? Of kan gelijk welk getrol zomaar als item op dit forum? :evil: |
Is dit nu serieus of niet? Mag hopen van niet.
Al maakt het niet veel uit, politiek is zo al 1 grote show. |
Citaat:
bron? bron? bron? . Jij gelooft alles als het maar in een krantje staat. Als je informatie krijgt van insiders, moet je hier dan steeds maar wachten totdat het aan de horen van een reporter komt? Typisch voor een Limburger - waaaar heb je daaat geleeeezen ?????????????? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoop niet van Antwerpen... |
De hemdjes met NVA op de kraag, of gaan er nog sponsors zijn van Pfaf? Let wel op, een kraag van een hemd is beperkt in plaats. Bard de wever zijn nek is wel dikker, die kan meer reclame kwijt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be