Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Groen blaadje voor Schiltz (https://forum.politics.be/showthread.php?t=160053)

reinaert68 9 september 2011 05:58

Groen blaadje voor Schiltz

Een baby Schiltz in een bakfiets mama? Straffe madam. De ideale schoondochter voor een Vlaams symbool van eendracht. Felicitaties voor de Vlaamse Beweging. Na ons geld nemen ze nu ook onze vrouwen.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...n-koppel.dhtml

Xenophon 9 september 2011 09:27

Alleen spijtig dat vader Schiltz, die zijn volk verkocht, dit niet mag meemaken.

De schoofzak 9 september 2011 09:31

Groen blaadje voor de magere Hein? Zij is ouder dan hem !! Wel drie jaar (volgens jouw link).

Afijn, ik heb al spijt dat ik een post geplaatst heb in deze draad, die zelfs niet in koeien en kalveren thuis hoort.

Txiki 9 september 2011 09:53

Is dat ook al nieuws? :roll:

Pin en Puk 9 september 2011 17:16

VRAAG !!!!!!

Ik heb mij steeds afgevraagd waarom zoon Schiltz bij VLD is gegaan en niet bij NVA ?

Kwam hij niet overeen met zijn vader ?

Een vraag waar ik al lang mee zit

solidarnosc 9 september 2011 17:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pin en Puk (Bericht 5679476)
VRAAG !!!!!!

Ik heb mij steeds afgevraagd waarom zoon Schiltz bij VLD is gegaan en niet bij NVA ?

Schiltz senior had een bloedhekel aan de N-VA en wellicht vice versa. Schiltz is decennia afgezeikt door de hardliners binnen de Vlaamse Beweging en Schiltz heeft N-VA al voor crypto fascisten uitgemaakt wat nog een stapke verder ging dan Maingain.

Pin en Puk 9 september 2011 17:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 5679530)
Schiltz senior had een bloedhekel aan de N-VA en wellicht vice versa. Schiltz is decennia afgezeikt door de hardliners binnen de Vlaamse Beweging en Schiltz heeft N-VA al voor crypto fascisten uitgemaakt wat nog een stapke verder ging dan Maingain.

Bedankt, zeer duidelijk

Xenophon 9 september 2011 18:18

Citaat:

Je bent vergeten te vermelden dat hij op zijn sterfbed weende zoals een kind, uit schaamte omdat hij zijn volk verkocht had voor dertig Belgische zilverlingen.

Pietje 9 september 2011 18:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5679628)
Je bent vergeten te vermelden dat hij op zijn sterfbed weende zoals een kind, uit schaamte omdat hij zijn volk verkocht had voor dertig Belgische zilverlingen.

bron ??

fonne 9 september 2011 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pin en Puk (Bericht 5679476)
VRAAG !!!!!!

Vader Schiltz was net zo goed een links-liberaal als zoon Schiltz. Ze kwamen dus zeer goed overeen. Hugo heeft geprobeerd de Volksunie in die links-liberale hoek te duwen. Het directe gevolg daarvan was dat het Vlaams-Blok zich afscheurde. De nog lnksere Bert Anciaux zou later opnieuw de rechtervleugel van de partij doen afscheuren met de N-VA als gevolg. Hugo Schiltz heeft niet alleen het Egmontpact op zijn geweten, maar vooral de links/rechts schismas in de Vlaams-Nationalistische beweging.

solidarnosc 9 september 2011 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 5679654)
bron ??

BDW aka GOD de Vader.

Xenophon 9 september 2011 18:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 5679654)
bron ??

Dat jij zulke zaken niet weet Piet?

Pietje 9 september 2011 18:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5679659)

daarom vraag ik ook een bron.

Pietje 9 september 2011 18:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 5679658)
BDW aka GOD de Vader.

juist, de nieuwe messias 8-)

fonne 9 september 2011 18:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 5679664)
juist, de nieuwe messias 8-)

Leren ze nu echt niets meer op school? De Messias is niet de Vader, maar de Zoon.

fonne 9 september 2011 18:49

Citaat:

Mijn naam is Piet, ik weet van niks. Is hier wat gebeurd soms, daar weet ik niets van?

tschoon verdiep 9 september 2011 19:34

Ik hoop dat die 2 geen kinderen gaan maken, zon 2 lelijke mensen

Pietje 9 september 2011 20:24

Citaat:

geen (betrouwbare) bron, dus larie en apekool.

Txiki 9 september 2011 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 5679656)
Vader Schiltz was net zo goed een links-liberaal als zoon Schiltz. Ze kwamen dus zeer goed overeen. Hugo heeft geprobeerd de Volksunie in die links-liberale hoek te duwen. Het directe gevolg daarvan was dat het Vlaams-Blok zich afscheurde. De nog lnksere Bert Anciaux zou later opnieuw de rechtervleugel van de partij doen afscheuren met de N-VA als gevolg. Hugo Schiltz heeft niet alleen het Egmontpact op zijn geweten, maar vooral de links/rechts schismas in de Vlaams-Nationalistische beweging.

Wat je daar zegt over die rechtervleugel en de N-VA, en over die links-rechts opdeling is té simplistisch en zwart-wit voor woorden.

Txiki 9 september 2011 20:48

Citaat:

Het probleem van Schiltz begon nog ten tijde van de VU, toen een aantal mensen plots hem van zijn sokkel begonnen te trekken. Met succes. Hij heeft nooit kunnen verkroppen dat hij niet de "Grote Bevrijder" is mogen worden.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be