![]() |
Waarom België wél de coolste natie ter wereld is
Leuk artikeltje in de Standaard.
En geef ze eens ongelijk :p http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110908_068 |
Ik heb dat daarstraks gelezen. Typisch flauwekul �* la DS. Weg ermee. Bende kleuters ginder op die redactie.
|
bladvulling
|
omdat we de enige natie ter wereld zijn die een regering vormt door middel van pendeldiplomatie ?
|
Omdat België géén natie is ?
|
We moeten ons heil al gaan zoeken bij de smurfen, ...
|
Citaat:
|
Ik vind daar zelfs geen feit om als grapje op een feestje te melden. zielig.
Heel dat 'best of' gedoe is zo'n zever. bv. El alto is vele malen lelijker en vele malen groter als een gat als Charleroi. En zo zijn er honderden steden in de wereld die lelijker zijn. Een uiting van dwaas egocentrisme dat soort van beweringen. Citaat:
|
Citaat:
http://www.lexpress.fr/culture/livre...on_998390.html |
![]() als hij maar cool staat |
Citaat:
Dat 'cool'-etiket dat men op België kleeft is in wezen niet meer dan vluchtgedrag om de werkelijke toestand niet onder ogen te moeten zien. Liever een saai, maar goed functionerend land, dan een janboel die voor cool moet doorgaan. Onderstaande reactie vat het goed samen: Citaat:
|
Citaat:
|
Trappistenbieren zijn inderdaad lekker, en dus ook wel cool. België niet.
Hier hoort uiteraard een 8-) bij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
in de praktijk functioneert het gebied met de naam belgië, niet veel beter of slechter dan de aanpalende gebieden ... en men kan zich omgekeerd de vraag stellen of het uitvergroten en op de spits drijven van bepaalde problemen, niet een grotere oorzaak zijn van het - al dan niet vermeend - slecht functioneren ... algemeen : in andere discussies kan men dezelfde attitudes tgo elkaar aan het werk zien ( ik denk met name aan de torenpoepersdraad ) aan de ene kant : de verbloemers, die werken met humor satire en de mantel der liefde aan de andere kant : de uitvergroters, die gepaste straffen eisen en die in een eerder banaal incident het wankelen van de rechtsstaat zien en zelfs het nakend einde van de westerse beschaving De waarheid zal wel ergens in het midden liggen, maar om welbekende historische redenen zie ik liever verbloemers aan de macht dan uitvergroters. Ik rij liever in een 'dysfunctionele' guust flater oldtimer die om de haverklap sputtert, dan in een goed geöliede tank. Zoiets. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be