![]() |
Anke zegt ne welgemeende fuckyou aan...
![]() (vond het een grappig fotooke) |
Anke zegt absoluut niet fuck you!
Daarvoor is haar engelse taalkennis net iets té 'elementair' Ze wil gewoon tonen:"Kijk, dit is de vinger waarmee ik mijn electrische schuifdak open als het te warm wordt in mijn wagen. Simpeler dan de verwarming regelen, die weet ik immers nooit te vinden en daar begrijp ik toch nikske van........" :twisted: :P 8) |
Dat is deel van de nieuwe campagne van Anke.
Ze zal stemmen trekken met de campagne: 'Stem op mij, and I will...' en daaronder komt dan de foto. :lol: :lol: :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
En veel onschuldiger dan wat hier geïnsinueerd wordt? Enfin, mij niet gelaten. Geef mij maar de beeltenis van ons aller prinses Mathilde. Die hoeft haar lichaam niet te verpatsen om in de gunst van den volke te komen. ![]() |
Zolang er zich Superstaven onder den Belgischen volke bevinden die zowel hun ziel als hun lichaam zouden verpatsen om in de gunst van een luxe trezebees te geraken...
zullen Anke's borstjes veilig zijn. :wink: |
Ik vind persoonlijk dat ze een mooi halsbandje aanheeft.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lekker naar zeep geurend over **** ****** ******** worden. MMMMMMMMMMMMMMM :!: :!: :!: :oops: :oops: :oops: |
:lol: zeveraar ;-)
|
Citaat:
Ik meen elk woord. Ze is een DOTJEEEEEEEEEE!!!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
Ze is een lichtend baken in deze donkere tijden van bloed'rig terrorisme, opkomend neo-fascisme, pervers separatisme nefast secessionisme en verwerpelijk anti-monarchisme. Haar beeltenis is mijn steun en toeverlaat, wanneer de moed mij eventjes in de schoenen zinkt bij het lezen van nietsontziende hate-mail, roodgekleurde rekeninguitreksels en roofzuchtige aanslagbrieven van de vlaamse gemeenschap. Dat ik nog zwoele gevoelens koester telkens haar lichtdrukmaal of levende verschijning zich op mijn netvlies vleit, bewijst enkel dat er nog voldoende energieke jeugdigheid in mijn weelderige body ronddartelt, ondanks het recente verlies van een mij dierbaar onderdeel (neen beste vrienden, dat niet, enkel een tand!) Raak haar fysieke persoon of haar reputatie niet aan, ontieglijk onreinen, of mijn verontwaardiging en toorn zal jullie eeuwig achtervolgen. :evil: :x :!: |
:evil:
|
Oef, het was maar een tand. :D
We dachten al dat je je dichterlijke aanbidding voor je vrouwelijk idool kwijtspeelde. :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be