![]() |
Gewapende overval door gangster in boerka
http://www.clint.be/actua/buitenland...rvaller-boerka
In Duitsland is er momenteel geen boerkaverbod. Criminelen hebben daar handig gebruik van kunnen maken. In Ratingen werd een gewapende overval gepleegd op een speelhal door een gangster in boerka. Het is de perfecte vermomming voor een crimineel aangezien het de enige legale manier is om onherkenbaar op straat te komen. Hier bij ons in NV België is er al een zogenaamd "boerkaverbod". Dit is niet verregaand genoeg, aangezien het dragen van de nikab en de boerka op zich niet verboden is, maar wel “het dragen van gezichtsversluierende kleding die zover gaat dat betrokkene niet meer kan geïdentificeerd worden”. In Gent kwam ik onlangs zo een vrouw tegen. Het gezicht is wel herkenbaar maar voor de rest blijven ze ontmenselijkt. Er kunnen ook te veel dingen verborgen worden onder de boerka en nikab. Een tijdje geleden stond mijn vader aan de kassa van een Blokker filiaal. Toen een moslima wou afrekenen vielen er enkele kledingstukken op de grond die van onder de boerka kwamen. Voor de rest vind ik het ook weinig hygiënisch en carnavalesk. Goed voor thuis in de privésfeer, maar zeker niet op straat. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daar mag je gerust een masker opzetten of in een boerka paraderen. Of met tepelklemmen aan de luster hangen, zoals JMDD dat zo mooi zei. Op straat primeert de veiligheid en het is tenslotte niet elke dag carnaval. Anders zou ik ook met een bivakmuts mogen rondlopen, omdat ik geloof in de god Bivak. ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Deze: http://nl.wikipedia.org/wiki/Vliegend_Spaghettimonster Vwala :) |
Hahah..
Nja overdreven. Mensen kunnen ook als een clown verkleed gaan. Of een carnavals pak aandoen om iets te overvallen. Verder heeft de burka volgens vele Moslims niets met de Islam te maken. |
Citaat:
Mijn vader zei het aan de winkelier en die legde de kleren terug op zijn plaats. Alles tegen het racisme nietwaar. Dhimmitude tot de tweede. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vak zijn het net de meest 'opvallende' maar voor ons onschuldig lijkende zaken die nét geen argwaan geven. Doet me gelijk denken aan het gedocumenteerde feit dat zowat alle inbraken in volle daglicht en op het dooie gemakske gebeuren zonder dat er iemand in eerste instantie iets door heeft i.p.v. het stereotype beeld van een het donkerst van de nacht, sluipende, volledig in het zwart getooide, dief. |
In België moet men in de openbaarheid herkenbaar zijn. Dat is al lang zo. De boerkawet was dus juridisch volstrekt overbodig. Het stemmen ervan was gewoon een zielig vertoon om te zeggen: 'kijk eens, wij durven de islam aan te pakken'.
|
Citaat:
|
Citaat:
Zou u het verdacht vinden mocht u iemand met een carnavals pak zien rondlopen? Denk het niet :) |
Citaat:
Het stemmen was dus nodig om duidelijk te maken dat iedereen gelijk voor de wet is. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be