Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Bourgeois voorzitter N-VA ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=160108)

De Brabander 10 september 2011 09:15

Bourgeois voorzitter N-VA ?

Ik vind De Wever veel te zacht als voorzitter van de enige echte Vlaams-nationale partij N-VA. Die balorige burgemeesters in de rand moeten gewoon hic et nunc afgezet worden ! Schoolmeester Bourgeois kan daar perfect voor zorgen. Met 5 minuten politieke moed heeft hij dat zo geregeld. Dus, Bourgeois voorzitter N-VA of toch liever de softe dikke? ;-)

Lavox 10 september 2011 09:36

Weer zo'n mooie belgicistische vraagstelling 8O

Lavox 10 september 2011 09:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander (Bericht 5680423)
Ik vind De Wever veel te zacht als voorzitter van de enige echte Vlaams-nationale partij N-VA. Die balorige burgemeesters in de rand moeten gewoon hic et nunc afgezet worden ! Schoolmeester Bourgeois kan daar perfect voor zorgen. Met 5 minuten politieke moed heeft hij dat zo geregeld. Dus, Bourgeois voorzitter N-VA of toch liever de softe dikke? ;-)

Wie is dat? Die ken ik nog niet? Heet die man zo?

hurricane 10 september 2011 09:37

Citaat:

Sinds wanneer ben jij bezorgd om onze voorzitter(s) ?

De Brabander 10 september 2011 09:37

Ja zeg, dan doet een mens eens iets voor die flaminganten en dan is het weer niet goed ! Man, man, man, zeg ! :-o

Mr. Logica 10 september 2011 10:52

Ik wil geen unitair België, want ik ben niet gek. En mijn schoonmoeder...? :s
Geen goeie vraagstelling dus, want alle 3 de antwoorden komen op hetzelfde neer.

subocaj 10 september 2011 11:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Logica (Bericht 5680542)
Ik wil geen unitair België, want ik ben niet gek. En mijn schoonmoeder...? :s
Geen goeie vraagstelling dus, want alle 3 de antwoorden komen op hetzelfde neer.

Maar je hebt het wel, dankzij of ondanks je schoonmoeder.:-D

robert t 10 september 2011 13:04

Citaat:

Bourgeois voorzitter N-VA? En je eerste antwoord is : ja, ik wil een unitair België. Dit wijst op een vergevorderde vorm van debiliteit. Bovendien verzoek ik je vriendelijk doch dringend je met je eigen zaken te bemoeien, nl. je eigen kaartersclub die nationaal een paar duizend stemmen vertegenwoordigt en nooit iets zal betekenen. Als je zo verder doet mag je op de duur het verkeer in Geel niet meer gaan regelen, het enige waartoe je in staat bent.

Txiki 10 september 2011 13:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robert t (Bericht 5680786)
Bourgeois voorzitter N-VA? En je eerste antwoord is : ja, ik wil een unitair België. Dit wijst op een vergevorderde vorm van debiliteit. Bovendien verzoek ik je vriendelijk doch dringend je met je eigen zaken te bemoeien, nl. je eigen kaartersclub die nationaal een paar duizend stemmen vertegenwoordigt en nooit iets zal betekenen. Als je zo verder doet mag je op de duur het verkeer in Geel niet meer gaan regelen, het enige waartoe je in staat bent.

Amai, ook geen gevoel voor humor?

robert t 10 september 2011 14:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5680788)
Amai, ook geen gevoel voor humor?

Dit is onnozele praat. Geen humor. Jij lag misschien in een deuk, maar dat is alleen jouw probleem.

Txiki 10 september 2011 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robert t (Bericht 5680890)
Dit is onnozele praat. Geen humor. Jij lag misschien in een deuk, maar dat is alleen jouw probleem.

Zie je... je hebt geen gevoel voor humor.

De Brabander 10 september 2011 21:53

Met de Koning en België lachen de flaminganten graag - wat hun volste recht is / lachen is gezond - maar owé als je de partij van de dikke niet au sérieux neemt. In De Standaard staat dit weekend een heel grappig tekstje over de N-VA in de reeks Parbleu ! van Jo Vandamme. Zuurpruim Bourgeois speelt er ook in mee. Hilarisch ! :-D

Lavox 10 september 2011 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander (Bericht 5681519)
Met de Koning en België lachen de flaminganten graag - wat hun volste recht is / lachen is gezond - maar owé als je de partij van de dikke niet au sérieux neemt. In De Standaard staat dit weekend een heel grappig tekstje over de N-VA in de reeks Parbleu ! van Jo Vandamme. Zuurpruim Bourgeois speelt er ook in mee. Hilarisch ! :-D

Je mag er zeker mee lachen, maar je vraagstelling is NOOIT objectief, en je plaatst het bij binnenland. Kaarttopics horen bij K&K.

Txiki 10 september 2011 22:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lavox (Bericht 5681530)
Je mag er zeker mee lachen, maar je vraagstelling is NOOIT objectief, en je plaatst het bij binnenland. Kaarttopics horen bij K&K.

Geen enkele vraagstelling is objectief. Objectiviteit bestaat niet.

Lavox 10 september 2011 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5681535)
Geen enkele vraagstelling is objectief. Objectiviteit bestaat niet.

Allee dan. Toch alleszins iets neutraler dan:
Nee, ik ben flamingant, maar niet gek.

De Brabander 10 september 2011 22:07

Dat zal je toch beter vinden dan: "ik ben flamingant, dus ik ben gek", nee? :-)

Lavox 10 september 2011 22:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander (Bericht 5681551)
Dat zal je toch beter vinden dan: "ik ben flamingant, dus ik ben gek", nee? :-)

Komt op hetzelfde neer. Je verwijst er al naar door te zeggen, ik ben flamingant, MAAR niet gek.

fonne 10 september 2011 22:18

Citaat:

Pech gastje, je zou moeten weten dat het volgende keer tussen Ben Weyts en Jan Jambon zal gaan. Uw vraag is dus ook te zot om los te lopen.

fonne 10 september 2011 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lavox (Bericht 5680444)
Weer zo'n mooie belgicistische vraagstelling 8O

BWarrior kent er wat van, nietwaar?

bgf324 11 september 2011 00:43

Kunnen dit soort anti-topics niet naar K&K doorverwezen worden?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be