Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Ergün Top: Turkse maffia met een witte kraag + CD&V partijkaart (https://forum.politics.be/showthread.php?t=160116)

Nr.10 10 september 2011 14:01

Ergün Top: Turkse maffia met een witte kraag + CD&V partijkaart

1 Bijlage(n)
Ik ken die man. Een witte boord crimineel. Biezonder agressief. Kreeg eindelijk een koekje van eigen deeg.

Dat men zo iemand bij CD&V binnenhaalt, sorry.

Top is geboren in Turkije. Hij kan best zo snel mogelijk terugkeren.

Wat mij betreft met een heimwee premie erbovenop.
Anti-drugsman Ergün Top bezit theehuis waar men vrolijk blowt
10 sep 2011

Nr.10 10 september 2011 15:35

De Antwerpse topmagistraten Piet Van Den Bon en Yves Liégeois halen fel uit naar het soort waar CD&V partijkaarten aan uitdeelt.
Antwerpse procureur-generaal: ‘Einde van de democratie is op komst’
2 sep 2011
Lees meer hier: de volledige speech van de Antwerpse procureur-generaal Yves Liégeois

Nr.10 11 september 2011 03:52

Ergun Top krijgt klappen
Koen Calliauw
8 sep 2011
Van op een blog (van Koen Calliauw) op de blogsite van "dewereldmorgen".

Cynara Cardunculus 11 september 2011 04:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 5681865)
Ergun Top krijgt klappen
Koen Calliauw
8 sep 2011
Van op een blog (van Koen Calliauw) op de blogsite van "dewereldmorgen".

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koen calliauw
Bijzonder in het geval van Ergün Top. Hij is immers een uitgesproken Grijze Wolf. Een terroristische organisatie in Turkije en elders.

Een Grijze Wolf is geen dierenliefhebber. Zowel in Turkije als in Europese landen voeren ze een bewind van angst en chantage. Het is een beruchte para militaire georganiseerde bende die moordaanslagen pleegt, in de wapen en drughandel zit, samenwerkt met de maffia, de maatschappij ontwricht.

Het zijn ultra nationalistische fascisten waarvan de Belgische staatsveiligheid zegt dat ze een gevaar zijn voor de openbare orde. ('Ik sterf voor jou, Turkije') (4)

De eertijdse Führer van de Grijze Wolven, Türkes, was een belangrijke organisator van de militaire coup in '60. Zijn beweging collaboreerde in WOII met de nazi's.

Ze maken zich populair met culturele en sport organisatie om jongeren te werven. Ze infiltreren in de burgerlijke politieke partijen en werden her en der verkozen. Als Antwerps Districtraadslid voor Agalev / Groen! zat ik enkele jaren naast een groene verkozene van Turkse afkomst : Mesut Yucel. Ik ontmaskerde hem als een Grijze Wolf die vlotjes naar de SP-A verhuisde. ('Grijze Wolven in Vlaamse partijen') (5)

Wat ik dan wel grappig vind is dat Calliauw er dan uiteindelijk toch nog het VB gaat bijsleuren. Kwestie van zijn core business niet uit het oog te verliezen.
Top is echter een CD&V'er
Calliauw heeft het over een Agaleffer die nadien naar Spa verhuisde.

Maar..... het is en blijft volgens Calliauw wèl allemaal de schuld van "extreem rechts" natuurlijk.

Enfin, verder een verhelderend stukje.

subocaj 11 september 2011 14:54

Hij zal gedacht hebben, tussen al die andere maffiosi val ik het minst op.:-D

Xenophon 11 september 2011 15:05

De CD&V mikt op de stemmen van de druggebruikers zo lijkt het wel.

freelancer 11 september 2011 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5682640)

Dan kan ze op dit forum wel veel stemmen halen... :-D

fonne 11 september 2011 15:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door subocaj (Bericht 5682620)
Hij zal gedacht hebben, tussen al die andere maffiosi val ik het minst op.:-D

CD&V zit dus vol met Grijze Wolven.
CD&V’ers bij Grijze Wolven

Xenophon 11 september 2011 15:18

En dan de vraag die brand op ieders lippen, "als iedereen weet waar de drugs verkocht worden, waarom treed dan de politie niet op?"

Rarara.

speurneus 11 september 2011 17:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 5680849)
Ik ken die man. Een witte boord crimineel. Biezonder agressief. Kreeg eindelijk een koekje van eigen deeg.

Dat men zo iemand bij CD&V binnenhaalt, sorry.

Top is geboren in Turkije. Hij kan best zo snel mogelijk terugkeren.

Wat mij betreft met een heimwee premie erbovenop.
Anti-drugsman Ergün Top bezit theehuis waar men vrolijk blowt
10 sep 2011

Sinds wanneer is de verhuurder verantwoordelijk voor de daden van zijn huurders?

tschoon verdiep 11 september 2011 17:51

cd&v doet gewoon wat spa al jaren doet, lidkaarten geven aan allochtonen om in dat milieu stemmen te ronselen want ik weet niet of de nieuwe generatie jonge stemmers nog op krokodilen-partijen zoals spa, cd&v stemmen

Nr.10 11 september 2011 21:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 5680985)
De Antwerpse topmagistraten Piet Van Den Bon en Yves Liégeois halen fel uit naar het soort waar CD&V partijkaarten aan uitdeelt.
Antwerpse procureur-generaal: ‘Einde van de democratie is op komst’
2 sep 2011
Lees meer hier: de volledige speech van de Antwerpse procureur-generaal Yves Liégeois

Uit een andere topic:
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5682150)

Op 14'10" begint het interview met de procureur-generaal, Yves Liégeois.

Er zijn in België vijf hoven van beroep, die elk een eigen (territoriaal) rechtsgebied hebben:
  1. Antwerpen - Yves Liégeois
  2. Bergen - Claude Michaux
  3. Brussel - Marc de le Court
  4. Gent - Frank Schins
  5. Luik - Cédric Visart de Bocarmé
Op 29'30" het politiek debat volgende op de uitspraak van de procureur-generaal.

den dinges 11 september 2011 22:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5682671)
En dan de vraag die brand op ieders lippen, "als iedereen weet waar de drugs verkocht worden, waarom treed dan de politie niet op?"

Rarara.

Ja waarom eigenlijk ? Waarom doet de politie niks ? De wet word daar toch verbroken door die drughandelaars ? Of telt dat niet meer ? Doet de politie de wet niet meer respecteren ?

den dinges 11 september 2011 22:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door speurneus (Bericht 5682907)
Sinds wanneer is de verhuurder verantwoordelijk voor de daden van zijn huurders?

Als hij zijn deel krijgt van wat daar getrafikeerd word is hij wel medeverantwoordelijk, hé...Maar dat moet dan wel bewezen worden.

Nr.10 11 september 2011 23:32

om te lezen

Turks extreem rechts in CD&V-N-VA EN sp.a-Spirit
Calliauw Koen
5 jun 2007
Top werd tijdens een verkiezingsdebat met Turkse kandidaten in Schaarbeek door de journalist Mehmet Koksal op een paar merkwaardige uitspraken betrapt. Hij zei niet alleen desnoods met het Turkse leger tegen België te zullen vechten,gezien zijn dubbele nationaliteit, maar ook Yves Leterme inzake de Armeense volkerenmoord "te hebben bijgestuurd" toen hij voor de minister-president werkte.
Belgische politici worden meegesleurd in hun web van leugens rond de ontkenning van de genocide op één miljoen christelijke armeniërs, omdat ze ochot ocharme wat stemmetjes zouden aanbrengen. We zijn laag aan het vallen.

daiwa 12 september 2011 00:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 5683687)
Turks extreem rechts in CD&V-N-VA EN sp.a-Spirit
Calliauw Koen
5 jun 2007
Top werd tijdens een verkiezingsdebat met Turkse kandidaten in Schaarbeek door de journalist Mehmet Koksal op een paar merkwaardige uitspraken betrapt. Hij zei niet alleen desnoods met het Turkse leger tegen België te zullen vechten,gezien zijn dubbele nationaliteit, maar ook Yves Leterme inzake de Armeense volkerenmoord "te hebben bijgestuurd" toen hij voor de minister-president werkte.
Belgische politici worden meegesleurd in hun web van leugens rond de ontkenning van de genocide op één miljoen christelijke armeniërs, omdat ze ochot ocharme wat stemmetjes zouden aanbrengen. We zijn laag aan het vallen.

Vervang 'we' zijn laag aan het vallen door een deel van de politici zijn laag aan het vallen en ik ben volledig akkoord met jouw post.

Pin en Puk 12 september 2011 02:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5682640)

Heb je al eens 10 minuten vanvoor in de kerk in een wolk wierrook gestaan ????
Ik wel en ik dacht dat mijn schedel open en toe ging :-D

Pin en Puk 12 september 2011 02:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 5682668)
CD&V zit dus vol met Grijze Wolven.
CD&V’ers bij Grijze Wolven

Ocharme voor Torfs als wit konijn

Nr.10 18 september 2011 20:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den dinges (Bericht 5683581)
Als hij zijn deel krijgt van wat daar getrafikeerd word is hij wel medeverantwoordelijk, hé...Maar dat moet dan wel bewezen worden.

Het zou me niets verwonderen mocht er straks een dossier 'mensensmokkel' geopend worden, en nog meer louche zaakjes.

Meneer Top is:
  • advocaat
  • grijze wolf
  • heeft op kabinet van Leterme gewerkt
  • verhuurt een drugspand (hoewel hij officiëel fel van leer trekt tegen de vermeende drugshandel, "vermeend" [naar eigen zeggen], in het café in de straat dat nog niet in zijn bezit is, waar "Bulgaren" de plak zwaaien, hoewel er in verste verten geen "Bulgaren" te bekennen zijn)
  • is eigenaar van een halve straat in de Antwerpse binnenstad
Een aantal dingen hier kloppen niet.

Nr.10 30 september 2011 20:44

Citaat:

Het zou me niets verwonderen mocht er straks een dossier 'mensensmokkel' geopend worden, en nog meer louche zaakjes.
Uit een andere topic:
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Piero (Bericht 5718360)
Zo moeten ook de duizenden koppelbazen die tweehonderdduizend buitenlanders in Nederland laten werken zonder wettelijke arbeidsvoorwaarden, tegen veel te lage lonen, worden opgepakt. Ze ontduiken ook nog de belasting en houden loon achter als hun dat zo uitkomt.

Laten we een kat een kat noemen.

In de Gentse binnenstad zijn Turkse koppelbazen aan het werk die Europese burgers (Bulgaren in casu) op schandelijke wijze uitbuiten.

En toen Top slaag kreeg noemde ie "Bulgaren" (waarschijnlijk omdat hij de slaag uit die hoek verwachtte), maar het waren geen "Bulgaren" van wie ie slaag kreeg, het was "eigen volk".

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be