![]() |
Nva blijft groeien
http://www.nieuwsblad.be/article/det...leid=GNS3FC6HO
Citaat:
Waar zit Beke nu met zijn stoere taal? Eerst moest Bhv toch DIRECT gesplitst worden. Nu blijkt het dat dat dossier op de lange baan wordt geschoven met als doel 2014 te halen. Ocharme dat manneke, heeft deze nacht het laatste kledingsstuk (zijn ondergoed) uitgetrokken. Hij ligt nu helemaal naakt het kaas tussen de tenen van Di Rupo te likken.:roll: |
er komen nu ongeveer 1000 leden per maand nog bij. Af en toe is er een piek: zoals na de speech van BDW in kortrijk of het afwijzen van de nota di rupo. De 25000 leden zijn al in zicht
|
We kunnen voorlopig nog niemand verwijten een slecht akkoord te hebben gesloten, want er is geen akkoord.
Het enige wat N-VA moet doen is ernstige eerlijke politiek voor de dag leggen. Geen uitspattingen voor het eigenbelang of sensatie (LDD) |
Mooi zo. Eindelijk een 'onverdeeld' Vlaanderen.
Nu nog een vereniging van de rechts georienteerde en dan zijn we er... |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110912_004 |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat betekent een strategie naar voor schuiven en die middels gerichte, buiten het Belgisch kader ontworpen voorstellen naar voor schuiven. Dat gebeurt volgens mij veel te weinig (de speech in Bokrijk was een gelukkige uitzondering). |
Citaat:
|
Ik begin zelf te twijfelen om een lidkaart te kopen, hoewel ik eigenlijk tegen partijpolitiek en geen belang hecht aan partijen zelf, maar wel aan de ideologie die erachter schuilt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Feit dat n-va in zo'n klimaat nog steeds groeit, is een teken aan de wand. Maar een partij als cd&v heeft nog altijd 80000 leden of zo. Velen daarvan zitten in het middenveld (en stemmen waarschijnlijk niet eens meer op n-va) maar zijn lid omwille van hun werk voor organisatie x of y. spa zit rond de 50000, vld rond de 60000 |
Citaat:
Dat is immens... Meer dan ik verwacht had. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb mezelf voor de 1ste keer lid gemaakt van een politieke partij nl N-VA. Ik ben er trots op. De vlaming zal eindelijk bestaan als volk en gerespecteerd worden.
Leve vlaanderen :-P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be