![]() |
Is de BUB extreem-rechts
Wat vinden jullie
|
Om u een plezier te doen: ja. :-) Maar ik zit niet in de partijraad, dus stuur hen een bericht. Ik lees wel op hun website: "centrumpartij", maar je moet niet alles geloven natuurlijk. :-P
|
Citaat:
|
De BUB is vooral extreem-scheef.
Persoonlijk denk ik dat de opdeling links/rechts al lang voorbijgestreefd is en dat elke partij wellicht een beetje van de twee is. Nu ja, als we echt moeten gaan opdelen, dan beschouw ik de BUB misschien eerder als extreem-links. Het feit dat ze heel erg belgisch gezind zijn en de grote verdwijntruuk met het geld voor tsunami 1212 destijds zijn al flinke indicatoren. |
Racistisch (anti-Vlaams, anti-Nederlands)
Suprematie-denken (voor de dominantie van de Franstalige minderheid) Ondemocratisch (voorstander van dynastieën) Imperialistisch (aanhechting van aangrenzende regio's) Extreem-nationalistisch .... Ja, er valt veel voor te zeggen om de BUB extreemrechts te noemen. |
Wie of wat is de BUB ? :-)
|
Citaat:
|
Lombas, alles om te vermijden dat ook maar iemand zou vermoeden dat het een éénmanspartij is...
|
Jaja, geloof dat maar. Op Facebook heeft de B.U.B. meer leden dan de CD&V en de VLD. :lol:
|
Citaat:
Bovendien staan er een hoop tussen die ik persoonlijk ken als n-va kaderleden. :lol: Is dat jullie enige mogelijkheid om aan meer dan 2000 leden te geraken? Mensen gewoon opnemen in de groep die daar niet eens in horen? Goe bezig! Zelfs Kamiel Spiessens staat ertussen :lol: |
Citaat:
Open-VLD: 2442 BUB: 2339 |
Zet er het cijfer van de partij van Markske ook maar bij, als je dat durft tenminste.
|
Citaat:
|
Citaat:
Verkiezingsuitslagen wél. |
Citaat:
|
Ja ja, draai maar rond de pot.
|
Citaat:
|
Citaat:
1) jullie hebben een groep, zij een pagina. Zij kunnen mensen niet ongevraagd laten 'liken', terwijl jullie gewoon horden mensen hebben toegevoegd aan de groep die daar zelf niet om gevraagd hebben (en die zelf actief de groep moeten verlaten, als slechts de helft daar de moeite voor doet...) 2) Tis erg geworden dat jullie zich moeten optrekken aan een facebookpagina (waarvan de helft van de leden niet eens terecht is), terwijl die partij die je zit uit te lachen (cd&v) wel vier keer meer leden heeft dan jullie stemmen... Ik zou me dus maar rustig houden :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be