![]() |
Dankzij NATO : Islam wordt de basis van wetgeving Libië
Citaat:
Wie had d�*t nu ooit kunnen denken? |
Wat had je nu gedacht het is tenslotte een islamitisch land.
Hoe ze daar de democratie in gaan verweven is voor mij wel een vraagteken. Tenzij ze de weg opgaan van Turkije. |
Wait and see
and then on NATO piss and pee |
Citaat:
|
Vraagje : als je bij ons de eed moet afleggen in een rechtszaak, komt daar dan geen boekje bij te pas ?
|
Citaat:
|
Ik hoop dat Al-Qaida zich in Libië kan huisvestigen. Kan het Westen binnen 20 jaar toegeven dat we alweer fout waren. Maar ah, we hebben toch een tijdje goedkope olie gehad.
Kadhafi :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
'We willen toch niet dat de mensen voor zichzelf beginnen denken zeker. Laat ze liever wat achterlijkheid slikken. Syrië...da's ook te seculier hé.'
|
Citaat:
Ik vrees dat het echt zo cynisch er aan toe gaat. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zeg maar wat... |
Citaat:
|
Zoals verwacht, net als bij al die andere revolutietjes in die regio, zal er meer islam komen zodra de plaatselijke dictators zijn afgezet.
De westerse leiders en politici hebben nog altijd niet door dat alleen een dictatuur de islam onder controle kan houden en dat de mensen in die regio helemaal niet naar democratie snakken. Het is te hopen dat het westen daar snel wegtrekt en vooral ook voor altijd uit die wespennesten wegblijft. Er handel mee drijven is prima, en daar dient het ook bij te blijven. Wij hebben daar niets te zoeken, net zo min als dat zij hier iets te zoeken hebben. En als zij van hun landen een dorre woestenij willen maken, of die behouden, dan moeten ze dat daar vooral doen. Daar hebben wij ons op geen enkele manier mee te moeien. Niet op economische gronden, niet op humanitaire gronden, niet op religieuze gronden of wat dan ook. Wegblijven daar is het devies. Laat ze het zelf maar uitzoeken. |
Citaat:
. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be