![]() |
De mensheid
Zijn wij een plaag voor deze planeet(net zoals sprinkhanen)? Zullen we aan onszelf ten onder gaan en zal de aarde ons overleven of wij de aarde?
|
De mensheid is geen plaag voor deze planeet. Relschoppers, racisten, nationalisten, boelzoekers en weedsmorende wereldverbeteraars daarentegen wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk wel aan geboortebeperking, maar dan moet men dit op wereldschaal gaan organiseren niet landelijk. Een zeer moeilijke opgave dus. |
Citaat:
|
Citaat:
Denk je dat de bevolking dus nog groter mag worden en er geen gevolgen zijn? Zo ja, op wat baseer je u dan? |
Ach, het probleem lost zichzelf wel op.
Uiteindelijk zal het ecosysteem finaal naar de maan zijn en de mensheid uitsterven, waardoor er weer een nieuw ecologisch evenwicht ontstaat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is overigens wel een landelijk probleem, want niet overal heerst dezelfde demografische situatie. In België bijvoorbeeld wordt het wél problematisch. |
Citaat:
|
Citaat:
De aarde kan het nu al niet aan om alle mensen met onze levensstandaard te laten leven. |
Citaat:
Maar wel noodzakelijk, niets is onmogelijk. Het is net door te stellen dat het onmogelijk is dat we vroeg of laat de gevolgen zullen dragen. Wat ik wel uit uw post haal is dat de problemen niet alleen landelijk zijn maar ook het afzonderlijke denken van deze landen de problemen veroorzaken. We wijken wel wat af nu, je beantwoorde de vragen eigenlijk niet maar trede een beetje in detail. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is nooit te laat denk ik, toch niet zo lang we nog leven. De gevolgen zullen wel altijd erger worden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be