![]() |
Wat heb je vandaag gedaan?
Wat heb je vandaag gedaan?
|
Net het gras afgereden en de oprit gesproeid met zo'n nieuwe onkruidverdelger die mijn moeder had meegebracht van den Aldi.
|
Ben om 14.30 opgestaan.
Heb koffie gedronken en Mafia mijn toeren in the Kingdom Of Loathing laten spelen. |
Ik zit nog op het werk :-(
|
Citaat:
|
Net een composiet duikfles gepolijst.
De eigenaar vond dat het ruwe oppervlak niet prettig aanvoelde. Epoxystof overal nu. Nog een nachtje laten weken, morgen afspoelen en een nieuwe coating in marinegrijs geven. |
Ik ben om 6u opgestaan. Gedouched, ontbeten, opgeruimd, living gestofzuigd,afwaske gedaan, bedden opgemaakt. Om 8u15 vertrokken naar mijn werk. Mijn dochter gaan oppikken op haar werk om 17u. Ben nu net thuis. Oef.
|
5.45: opgestaan
6.30: vertrokken naar het werk 7.45: aankomst op het werk - mails, kranten doorgenomen 8.00: koffie halen 9.30: nieuw rapport World Economic Forum doorgenomen 10.00: vergadering 11.30: briefing collega 12.30: lunch 13.00: operationele taken 16.00: strategische taken 17.00: beëindiging van de werkdag 17.30: vertrek vanop het werk 18.00: aankomst andere kant van de stad + ritje met vriend naar huis 19.00: hopelijke aankomst thuis SAAI |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sorry: moet zijn: direct bij u werken.
|
op interview en dragonball gekeken
|
6.30 opstaan.
6.10 koffie, rokertje en vijf boterhammen. 6.15 wil douchen, blijkt ketel defect, dus ouderwets wassen met koud. 6.40 naar de zolder gegaan en gerommeld aan de ketel, doet het weer. 7.00 vrouw staat op en ik ga met de hond wandelen. 7.15 kind wakker gemaakt, moet haar beugeltje gaan halen bij de tandarts 7.30 bakkie en rokertje 8.00 vertrek naar werk 8.05 aankomst, mail doornemen, nieuws doornemen. 8.20 ochtendarbeid, geen koffiepauze. 12.00 lunch, vijf boterhammen en kroket 12.10 middagarbeid, geen theepause 18.10 laatste posting alhier 18.12 vertrek huis 18.17 aankomt 18.30 diner en begin vrije avond. |
6u30 opgestaan, om 7u vertrokken naar men werk. Daar een nieuwe collega uitleg gegeven. om 10 u heb ik even gedacht wat ik nog moest doen. om 10u30 administratie. om 13u pauze. Na mijn pauze een niet zo leuke vergadering. om 16u15 naar huis gereden. 16u50: binnen gesprongen op het werk van mijn vrouw. 15 later thuis gekomen en hier zit ik nu :-)
|
Citaat:
En je komt thuis VOORdat je je thuiskomst aankondigt?8O |
Di 13 Nog niks in mijn dagboek. De routine gaat daar ook niet in.
|
Klederen aanschaffen, op restaurant gegaan, boekenkast gezet en gevuld...
|
En gelle vertelt da nog ook... :lol:
|
Conclusie: Lombas, Derk, Inno en ikzelf zijn hier totnogtoe de enige "moedige, dappere en echte" werkers. Sorry voor Bgf: een beetje gras maaien is geen dagtaak se.;-)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be