Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   De situatie op 12 oktober a.s.? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=160237)

BWarrior 13 september 2011 16:42

De situatie op 12 oktober a.s.?

Op 12 oktober a.s. gaat het nieuwe parlementaire jaar van start. We zijn nu ca. 510 dagen (meer dan 1 jaar en 4 maanden) na de verkiezingen. Een regering voor 12 oktober? Een (deel)akkoord? Of helemaal niets?
(meerdere keuzemogelijkheden mogelijk).

matthias999 13 september 2011 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior (Bericht 5687319)
Op 12 oktober a.s. gaat het nieuwe parlementaire jaar van start. We zijn nu ca. 456 dagen (meer dan 1 jaar en 4 maanden) na de verkiezingen. Een regering voor 12 oktober? Een (deel)akkoord? Of helemaal niets?

Ik heb het even verbeterd...

En ik denk dat er geen regering voor 12 oktober gaat zijn. BHV geraakt nog niet eens rond en als dat rond geraakt dan zitten we nog altijd met: de bevoegdheden, financieringswet, het sociaal econoom, migratie, ...

November zal misschien een haalbaardere datum zijn.

robert t 13 september 2011 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matthias999 (Bericht 5687331)
Ik heb het even verbeterd...

En ik denk dat er geen regering voor 12 oktober gaat zijn. BHV geraakt nog niet eens rond en als dat rond geraakt dan zitten we nog altijd met: de bevoegdheden, financieringswet, het sociaal econoom, migratie, ...

November zal misschien een haalbaardere datum zijn.

Matthias, mag ik je even een beleefde vraag stellen? Hoe dikwijls ga je nog op dergelijke idiote polls reageren? De topicstarter is een aandachtshoer zonder enige politieke kennis die hier alleen het forum komt vervuilen. Hoe je d�*�*r je tijd kunt aan besteden is mij een compleet raadsel.

december 13 september 2011 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robert t (Bericht 5687432)
Matthias, mag ik je even een beleefde vraag stellen? Hoe dikwijls ga je nog op dergelijke idiote polls reageren? De topicstarter is een aandachtshoer zonder enige politieke kennis die hier alleen het forum komt vervuilen. Hoe je d�*�*r je tijd kunt aan besteden is mij een compleet raadsel.

Ik ben akkoord dat BWarrior er nogal dikwijls naast zit, maar volgens mij bedoelt die mens dat wel goed. Het is tenminste nog iemand met humor. Gij zijt zelf nen trol dat ge zo iemand wilt doen negeren. :evil:

matthias999 13 september 2011 17:42

Citaat:

Als je uw mening nog niet eens meer moogt geven...

BWarrior 13 september 2011 17:53

Citaat:

Jij besteedt er toch ook aandacht aan...

Vito 13 september 2011 17:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior (Bericht 5687319)
Op 12 oktober a.s. gaat het nieuwe parlementaire jaar van start. We zijn nu ca. 510 dagen (meer dan 1 jaar en 4 maanden) na de verkiezingen. Een regering voor 12 oktober? Een (deel)akkoord? Of helemaal niets?

Aangezien ik geen kristallen bol heb, is alles mogelijk. Alles aangevinkt.

Ook een welgemeende aan de poll.

Bokkenreyder 13 september 2011 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vito (Bericht 5687485)
Aangezien ik geen kristallen bol heb, is alles mogelijk. Alles aangevinkt.

Ook een welgemeende aan de poll.

Er doet nog iemand mee! :-D

Raymond.De.Koninck 13 september 2011 19:06

Ze mogen is een film maken; Belgium: 36 months away from a government.

By Steven Spielburg :-D

Ik moet toegeven: Als er een ding is waar Belgie goed in is, dan is het de intressantigheden die er in de politiek gebeuren, geen enkel land kan nog een boeierende verhaal genereren over de politiek. Ik vermaak mij echt zwaar met het nieuws, net een intressante voetball match.:-D

Vito 13 september 2011 19:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 5687541)
Er doet nog iemand mee! :-D

Haar lippen schijnen te zeggen: "pas de polls".

stuyckp 13 september 2011 19:11

Ik heb de laatste 3 opties aangeduid, ik hoop op verkiezingen.

djimi 13 september 2011 19:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door december (Bericht 5687461)
Ik ben akkoord dat BWarrior er nogal dikwijls naast zit, maar volgens mij bedoelt die mens dat wel goed. Het is tenminste nog iemand met humor. Gij zijt zelf nen trol dat ge zo iemand wilt doen negeren. :evil:

U moet die mens die het volgens u wel goed bedoelt toch echt eens vragen wat hij nog niet zo héél lang geleden verkoos:

'een onafhankelijk Vlaanderen' of 'een burgeroorlog'?

(Het zou kunnen dat-ie ondertussen al van gedacht is veranderd.)

Salvadorii 13 september 2011 19:47

sorry maar er bestaat niet zoiets als een 'deel'-akkoord - alles hangt aan elkaar...

Ohm 13 september 2011 19:51

Ik hoop dat we dan in volle verkiezingstijd zitten. Kan niet wachten om dat bolletje rood te kleuren.

De schoofzak 13 september 2011 20:51

Ik mis dat er op die dag een .... doorbraak ... zou zijn.

Pelgrim 13 september 2011 20:53

Veel maakt het niet uit, onze volksvertegenwoordigers hebben vandaag bewezen waar de echte macht ligt en dat is noch in Belgique noch in Vlaanderen.

Dirk A 13 september 2011 22:22

Ik stem op
“Achteruitgang”, met deelakkoord, zonder algemeen akkoord.

lombas 13 september 2011 22:52

Wel, Leterme III zal het dus niet worden.

Misschien Verhofstadt IV?

Bokkenreyder 13 september 2011 22:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 5688355)
Wel, Leterme III zal het dus niet worden.

Misschien Verhofstadt IV?

Met zulk een 'oplossing' is een revolutie onafwendbaar! :evil:

Pelgrim 13 september 2011 22:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 5688362)
Met zulk een 'oplossing' is een revolutie onafwendbaar! :evil:

Revolutie?
Goei grap :D

De klaproosrevolutie nog eens proberen? :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be