![]() |
De situatie op 12 oktober a.s.?
Op 12 oktober a.s. gaat het nieuwe parlementaire jaar van start. We zijn nu ca. 510 dagen (meer dan 1 jaar en 4 maanden) na de verkiezingen. Een regering voor 12 oktober? Een (deel)akkoord? Of helemaal niets?
(meerdere keuzemogelijkheden mogelijk). |
Citaat:
En ik denk dat er geen regering voor 12 oktober gaat zijn. BHV geraakt nog niet eens rond en als dat rond geraakt dan zitten we nog altijd met: de bevoegdheden, financieringswet, het sociaal econoom, migratie, ... November zal misschien een haalbaardere datum zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook een welgemeende ![]() |
Citaat:
![]() |
Ze mogen is een film maken; Belgium: 36 months away from a government.
By Steven Spielburg :-D Ik moet toegeven: Als er een ding is waar Belgie goed in is, dan is het de intressantigheden die er in de politiek gebeuren, geen enkel land kan nog een boeierende verhaal genereren over de politiek. Ik vermaak mij echt zwaar met het nieuws, net een intressante voetball match.:-D |
Citaat:
|
Ik heb de laatste 3 opties aangeduid, ik hoop op verkiezingen.
|
Citaat:
'een onafhankelijk Vlaanderen' of 'een burgeroorlog'? (Het zou kunnen dat-ie ondertussen al van gedacht is veranderd.) |
sorry maar er bestaat niet zoiets als een 'deel'-akkoord - alles hangt aan elkaar...
|
Ik hoop dat we dan in volle verkiezingstijd zitten. Kan niet wachten om dat bolletje rood te kleuren.
|
Ik mis dat er op die dag een .... doorbraak ... zou zijn.
|
Veel maakt het niet uit, onze volksvertegenwoordigers hebben vandaag bewezen waar de echte macht ligt en dat is noch in Belgique noch in Vlaanderen.
|
Ik stem op
“Achteruitgang”, met deelakkoord, zonder algemeen akkoord. |
Wel, Leterme III zal het dus niet worden.
Misschien Verhofstadt IV? |
Citaat:
|
Citaat:
Goei grap :D De klaproosrevolutie nog eens proberen? :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be