Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Laat Paars(-groen) verderwerken! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=16025)

Bart2004 12 juni 2004 12:16

De peilingen voorspellen anders, maar...
Laat paars en paars-groen verderwerken,
het goede werkvan de laatste 5 jaar moet worden verdergezet:
We leven in een veel vrijere en open maatschappij dan 5 jaar geleden,
waar het goed om leven is, waar er een nieuwe economische en sociale beleidsweg is ingegaan, waar meer ademruimte is, waar de politiek meer in functie van de burgers staat...
Een stijlbreuk met de oude 'geen commentaar'-generatie, de stoffige grijze muis-politiek van voorheen.

Wie terug naar af wil: stem dan zondag NIET paars of groen! Maar op de verzuurden.
Wie zich hier wel in kan terugvinden: steun dit beleid, ze hebben het toch zo slecht niet gedaan!

bedankt! :wink:

Groen Valkje 12 juni 2004 12:19

Terug VLD ????? ZOTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

Meer zieken , meer verzuring , meer zelfmoorden, meer agressie, grotere kloof arm en rijk , geef mij dan maar Leterme, is tenminste nog menselijk en wil een wij maatschappij en niet ik-eerst :evil:

Ive De Beckker 12 juni 2004 12:21

Paars moet doorbroken worden.
Paars laat zich altijd doen door de walen.

Wij vlamingen worden gediscrimineerd door walen.
En als wij er tegenin gaan dan zijn we racisten.

Stem CD&V/N-VA liefst voor N-VA kandidaten.

Splits brussel halle vilvoorde
Splits de sociale zekerheid
gratis onderwijs
respect voor de vlaming (wat nu ver zoek is)

pope 12 juni 2004 12:21

Zielige smekende oproep om vergiffenis.
Zal niet pakken dees keer. We zullen zorgen dat 'de Spleet' eindelijk naar de tandarts kan! Dua zal mee mogen gaan om ervoor te zorgen dat het bio gebeurd.
De SP.A. krijgen we iets moeilijker weg. Maar winst boeken ze alvast niet meer. Bart2004, ik denk dat je zeker al tot Bart2008 in de Vlaamse oppositie zult verdwijnen.

Guderian 12 juni 2004 12:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bart2004
waar het goed om leven is, waar er een nieuwe economische en sociale beleidsweg is ingegaan, waar meer ademruimte is, waar de politiek meer in functie van de burgers staat...
Een stijlbreuk met de oude 'geen commentaar'-generatie, de stoffige grijze muis-politiek van voorheen.

Wie terug naar af wil: stem dan zondag NIET paars of groen! Maar op de verzuurden.
Wie zich hier wel in kan terugvinden: steun dit beleid, ze hebben het toch zo slecht niet gedaan!

Liever stemmen op de "verzuurden" dan op jouw maffia!
Paars groen mag voor mijn part verderwerken in de riolen, waar ze thuishoren.

Groen Valkje 12 juni 2004 12:25

hahahaha, vorige week in show met Bracke ging het over werklozen en
dat laaggeschoolden alle vuile jobs moeten voor de vld-rijken en ook wonen kwam aan bod , wat steeds onbetaalbaarder wordt en in een filmpje eindigde met dien Sabena smeerlap Rik Daems met zijn kast van een villa... iedereen heeft het gemunt op dat gespuis :lol:

Knuppel 12 juni 2004 12:28

Citaat:

Dat kan alleen maar van Bart (Bartje) komen. :idea:

bartje 12 juni 2004 12:47

Dit komt niet van mij. De mensen van dit forum zullen dit kunnen bevestigen! Zo zie je maar tot wat een truken sommigen in staat zijn om iemand ONTERECHT te beschuldigen!
Ik zou het dan ook niet meer dan normaal vinden Knuppel dat je je excuses daarvoor aanbiedt!!!!

Seba 12 juni 2004 12:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Dit komt niet van mij. De mensen van dit forum zullen dit kunnen bevestigen! Zo zie je maar tot wat een truken sommigen in staat zijn om iemand ONTERECHT te beschuldigen!
Ik zou het dan ook niet meer dan normaal vinden Knuppel dat je je excuses daarvoor aanbiedt!!!!

ik denk dat Knuppel Bartje Simpson bedoelde...

bartje 12 juni 2004 12:52

Blijkbaar is hier toch alles goed om mensen af te breken, zonder het ook maar te controleren of er bij na te denken. Schande vind ik dat!

Knuppel 12 juni 2004 12:57

Citaat:

Oeioeioei Bartje! Een BESCHULDIGING nog wel!

Niettemin duizendmaal excuses als ik eenzelfde Verhofstadtfan met dezelfde naam als één en dezelfde persoon zag.

Gelukkig was je er heel vlug bij om deze oerstomme vergissing te helpen rechtzetten. :wink:

Ik zal jou er voortaan, écht waar, nooit meer van verdenken een Verhofstadaanbidder te zijn. :oops:

Bobbie 12 juni 2004 13:07

Heb zopas de 'oplossing' van Groen! voor de hoge belastingen gelezen in de krant:
- rechtvaardige en witte economie (Nederlandse vertaling?)
- geen fiscale amnestie (wat doet dat terzake? 8O )
- correct innen van de belastingen (we betalen nu teveel? :mrgreen: )
- zwartwerk en illegale tewerkstelling bestrijden :oops:
euhm, de oplossing is toch het verlagen van de belastingen dacht ik?
Loonlasten? Minder ambtenaartjes?

kangoo 12 juni 2004 13:12

Groen! wordt morgen Compost!

DSCH 12 juni 2004 13:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Citaat:

Dat kan alleen maar van Bart (Bartje) komen. :idea:

Niets van. Komt van Bart Somers. Zeg dat ik het gezegd heb! :wink:

dakke 12 juni 2004 13:31

De titel is zo slecht nog niet

Laat paars-groen verderwerken .... in de OPPOSITIE :wink:

Mc Mullem 12 juni 2004 13:33

ja laat paars verderwerken !!!!

- nog meer werklozen
- nog meer armoede
- nog meer vreemdelingen
- nog hogere boetes
- nog meer wetten
- stemrecht voor vreemdelingen, natuurlijk ook federaal
- nog meer beloftes
- nog hogere belastingdruk

we zijn goed bezig.....

Kaal 12 juni 2004 13:39

Citaat:

Neen

DSCH 12 juni 2004 14:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mc Mullem
ja laat paars verderwerken !!!!

- nog meer werklozen

Ik ga elk punt omkeren, en ervan uitgaan dat het een standpunt is van het VB. Moest het niet zo zijn, dan zou het nogal hypocriet zijn, nietwaar?

Minder werklozen. Wie wil dit niet? Maar heeft het VB een concreet programma teneinde dit te realiseren?

Citaat:

- nog meer armoede
Idem voorgaande :arrow: hoe?

Citaat:

- nog meer vreemdelingen
VB wil minder vreemdelingen :arrow: wegsturen?

Citaat:

- nog hogere boetes
VB wil bepaalde boetes dus afschaffen. Welke?

Citaat:

- nog meer wetten
Minder wetten. Welke wetten afschaffen?

Citaat:

- stemrecht voor vreemdelingen, natuurlijk ook federaal
Ik denk niet dat dit aan de orde van de dag is. Heb ik nog niemand horen zeggen.

Citaat:

- nog meer beloftes
U bent er zelf mee bezig

Citaat:

- nog hogere belastingdruk

we zijn goed bezig.....

Hoe wil VB de belastingen verlagen?

Mijn conclusie: VB= goedkope sloganeske taal!

Bart2004 12 juni 2004 14:40

Nog 24u nacht gunnen we cdenv-nva het gevoel dat ze de besten zijn!
Maar morgen zal de verkiezingsuitslag het tegendeel aantonen.

Laat u niet vangen door cdenv-nva praatjes,
ze hebben 40jaar de kans gekregen
en hebben het dan niet,
WAAROM ZULLEN ZE HET NA 13 JUNI WEL DOEN ?????????

Zullen zij nu wel BHV splitsen?
Maar nee, want waarom wilden ze het perse vóór de verkiezingen door paars laten regelen? Omdat ze het zelf niet willen en kunnen erna!

Zullen ze een 13de maand kinderbijslag geven, zoals ze beloven?
Maar nee, ze hebben die zelf afgeschaft!

Verhofstadthater 12 juni 2004 14:43

Citaat:

Djeezes wat heb jij?
Hoe zou het komen dat Knuppel denkt dat dit bericht van jou komt? De auteurs heten alle twee Bart en zoveel VLD-fans lopen hier toch niet rond?

Man, jij bent wel heel lichtgeraakt. Of zijn het de spanningen voor de verkiezingen? Kan ik begrijpen, want iedereen heeft er blijkbaar last van en kan minder van elkaar verdragen... .

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be