![]() |
Help, er is een zendertje in mijn fiets!
Help, er is een zendertje in mijn fiets geplaatst.
Wat kan ik ertegen doen? weten jullie waar ziets wel zit? Hebben jullie ooit zoiets eerder gehoord of ervaren? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.burojansen.nl/traa/b5_12_18.htm Het probleem speelt blijkbaar al langer. Het gaat dus om een GPS zendertje als een trackingsdevice in een strafrechtelijk onderzoek. ![]() |
Zo zot als een achterdeur...
|
Citaat:
|
Citaat:
@Codfried, hebt U een mobiele telefoon? |
Citaat:
ik ben er zeker van dat ze je een dezer dagen met veel geweld en machtsvertoon uit je bed komen tillen. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() [Hema rookworst: een Nederlands instituut] Neen, lieverd, dit plaatje vond ik met google. Maar je ziet: deze krengen zijn heel klein en Nederland als fietsende natie is dus het kind des doods van hun Staat die hen afluistert en nu zelf achtervolgd bij het fietsen. Wij zijn terug bij de hoogtijdagen van Lodewijck XIV. Straks gaan ze enge dingen doen met de Hema rookworst en de stroopwafel en de Hollandse Nieuwe, want niets is dus meer heilig. En vanmorgen tijdens het poepen vroeg ik mij af hoe ze deze activiteiten financieren, onder welke post dit op de begroting staat, net als de supletie op de dotatie van menif forummer op sommige fora: hoe wordt dat toch verantwoord? |
U loog dus? Of u vermoed dat er iets in uw fiets zit maar weet het niet? Of heeft u voorbeelden van andere mensen die zendertjes in hun fiets aantroffen?
Geheime diensten kunnen inderdaad te ver gaan daar niet van. Indien we niet oppassen zijn ze een poort naar een dictatuur. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
K&k
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be